|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
Zafiro |
NEJ detta kommer inte bli verklighet. Tänk på att bmw ägare Rolls-royce och att man redan har 7-serien, att det skulle komma en mellanmodell är naturligtvis inget som kommer ske. |
|
Nej, men den hemska designen smyger sig på.... ...BMWLundqvist.... |
|
Zafiro |
tror inte de ens fått den bilden av bmw |
|
länken fungerade inte för mig ?! vad är det för skapelse alla pratar om ? /Mvh Göran |
|
| Vederstygglig. | |
|
Jag har hittat följande exklusiva spionbild på BMW 9-serien. Den är modifierad i datorn, för att ge en mycket bra bild av hur den färdiga bilen kommer att se ut: Länk Min bild är ungefär lika trovärdig som den Auto-Zeitung publicerat. Jag kan inte förstå poängen i att diskutera och argumentera kring en spekulation! När man sett OFFICIELLA bilder, DÅ kan det vara relevant att ta upp en diskussion om en bils utseende. Inte när de första photoshop- kreationerna börjat sprida sig.... Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
| Har ni aldrig läst en tysk motortidning??! Det där är ju bara ett datamanipulerat missfoster som nån datadesignansvarig på autozeitung fått knåpa ihop. Har inget med verkligheten att göra. Kommer ni inte ihåg de första gissningarna på E65? De såg till och med värre ut än det där och hade, precis som de flesta redan visste, ingenting med det slutgiltiga resultatet att göra. | |
| Oj, jag såg inte att nofx16 redan givit ett mycket bra svar på tal. Kunde inte sagt det bättre själv! Äntligen nån mer än jag som kan skilja på seriösa bilder och tokspekulationer och gissningar. | |
Bimmer7er |
nofx: Intressant spionbild du hittat, Bangle måste ha börjat snegla på Volvo 740 ! /// Bimmer7er |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.