|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Länk hujja | |
| Hjälp! Vad är det där?? ;o) | |
|
Ja, den var hårdsmält. Hoppas det bara är en oseriös utsvävning. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Jag började nästan gilla nya 7:an,,men den där blir svår:( |
|
|
Är det en bil!? Ifrån BMW!? Det tror jag aldrig på... ;) Mvh Magnus Finns det andra bilar än BMW!? Länk |
|
|
Är det inte någon här som kan bekräfta/dementera att detta är ett seriöst bygge från BMW? Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
| Huga!!! Visserligen SKULLE det kunna vara BMW:s svar på Maybach, men... Ja... Den där var INTE fin. :( | |
|
Man får hoppas att de bara blir en concept bil... |
|
|
åja, njurarna finns ju kvar i alla fall.. _________________ who dares wins... |
|
|
Är detta ytterligare ett "mästerverk" från designavdelningen. Har BMW:s designer börjat gå på knark eller? Nya 7:an är ju nätt o jämnt acceptabel, tom en S-klass ser ju smäcker ut när man jämför... ...BMWLundqvist.... |
|
|
Precis! Det är det som är så förbaskat konstigt, med BMW 7:ornaa kontra MB S-klass. Mercorna har länge varit stora klunsar medan Bumsarna har varit förhållandevis smäckra. Nu är rollerna ombytta! S-klassen är riktigt smal och fin tycker jag, medans 7:an ser ut som en strandad val... Att den sedan är ful också gör inte saken bättre... Kände bara att jag behövde ventilera mig litegrann. Fredrik |
|
| ojoj vilken otroligt ful bil!! skulle hellre köra en suzuki Alto än den där... | |
|
Instämmer, liknar BMW's andra "framtidsmodeller" men vänta bara, snart börjar nog Bangle-anhängarna säga att den där 970´n är nog ganska snygg iaf! ;-) //Henrik BMWCS #05196 328iT: Länk |
|
| RR är ju bmws svar på maybach............. | |
|
Emanuel: Låt oss hoppas på det. Jag skall be en bön för det innan jag går och lägger mig i kväll. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Avsätt Bangle från tronen! Protestera, demonstrera och starta namninsamlingar!!!! ;) ...BMWLundqvist.... |
|
|
bmwlundqvist:Det är redan gjort... |
|
| Direkt snygg?? nja det är alltid svårt att bedöma något på bild .Nja jag behåller nog min sköna E34:a i allafall | |
Bimmer7er |
Ju fler nya 7:or (lr 9:or) som kommer - desto bättre känns det med E38:an :)))))) /// Bimmer7er |
|
Jag är ju en av dom som tycker att E65 är snygg... lite svårt för blinkerserna ovanför halv/hel ljusen... _____ |
|
|
Groteskt ful. *Best Man Wins* ________________ Confucious say: Man who run behind car get exhausted. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.