|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Det kanske anses som dyrt att betala mellan 60-80Tkr, men vad är det i jämförelse med att köpa ex en Polo1,4 från -98 med 7000mil på mätarn för samma peng. Det känns ju lite bättre, om även dyrare, att köra en M535:a i sommar. Tror inte att Bmw:n sjunker mer i värde en än Polo!? BMW:n har ju redan fallit en 180TKr på dessa 5ooo mil och 15 år! /Hej |
|
|
Joseph om du har pengar och vill köpa M535:an så ska du göra det.Jag hade själv gjort det om jag hade råd. Mvh Mathias |
|
|
Jag hade lätt kunnat ge 60-70k för den bilen om den är bra utrustad. En M535:a som "nybil" måste vara underbar! Med tanke på vad E30 325 ligger på för priser idag tycker jag att en M535:a är minst(!) lika mycket värd! Christopher ///M535i Länk |
|
|
Nu är den min och den är UNDERBAR. Bilen är som ny! Bilder kommer upp snart på galleriet. |
|
Jeppe Johansson |
joseph : Vad fick du betala till slut??? Vad det än vad så var det nog värt det eller, Jag hade gärna köpt en i det skicket som den verkar vara i men det är inte ofta ett sånt tillfälle dyker upp, Grattis! "Jeppe" |
| Jag skulle också betala dom pengarna om den va rostfri och 5000mil på mätarn. Jag har letat E28 väldigt länge men jag blir alitid besviken även om dom kostar 25-40k. Jag ska själv betala 50 för en 85a | |
523i_96 |
Hej! Ville bara säga lycka till med bilen! Jag har en m555i -86. Den är också achatgrun met. med beige inredning. Färgen är underbar, speciellt i solljus.... MVH Magnus |
523i_96 |
Ska givetvis stå m535i och inte m555i |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.