|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
haidar: hur har du fäst sidokjolarna /Mvh Göran |
|
| Köppte bilen med kjolpaketet... Annars är de väl en list man skruvar fast i bilen sen drar man in hela spoilern från sidan på den listen?? Så va de på en zender spoiler jag hadde! | |
|
haidar: Okej , men jag tror inte det är så på M-paketet ?! ser inte ut som så iaf... Det kanske finns nån annan som har en e28 med sidokjolar ? /Mvh Göran |
|
Hello Nasty! |
Sidokjolarna sitter med klipps, skärmbreddarna sitter med klipps bak och skruvade fram. Fram o bakspoilern sitter nästan av sig själva när man väl fått dit dom men man kan anv. sig av lite karroserikitt vilket kan motverka störande vibrerande ljud som kan uppkomma. På BMW kan dom plocka fram klippsen du behöver till kjolarna, M535i sen årsmodel så får dom upp på datorn vad det är du ska ha! Mitt råd är feta fälgar 18" sen en perfekt sänkning vita blinkers ta bort alla cromade detaljer och ersätt med svarta ev. en takvinge modifiera en från VOLVO 855R, en snygg vinge bak. Mvh/Henrik |
|
Tjing! e ny här... tänkte kolla ifall någon hade ett trevligt kjolpaket till salu... även fälgar "16, 17" sänksats nån annan ratt än lastbilsratten "flinar" mm mm //TOBBE Bakhjulskrafs ROCKAR!! |
|
|
Hello Nasty ! Har vart på BMW och utan resultat ska göra på ett annan sätt ! sen ska det dit 18" fälgar och vita blinkers , sen när jag lackar om hela bilen ska jag även pulverlacka alla lister svarta ! /Mvh Göran |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.