|
Sida 4 av 5
|
|
|---|---|
|
Ingen som känner till Aspensilver? :-) klicka på länken och ni skall finna den finaste kulören som går att frambringa! Länk |
|
| E46 - Stålblåmetallic, naturligtvis ;) | |
|
Jag får nog säga Mauritiusblau Metallic, även om det är ett svårt val för det finns många grymt snygga färger! Step on it! |
|
AIex |
Diamantsvart |
|
Gletscherblau helt klart den snyggaste Länk |
|
|
Nej, nej, nej, ingenting matchar Brokatrot. mvh MW-Guru |
|
|
Orientblå metallic såklart. Härlig kontrast till ljus inredning, tex beige. /D |
|
chrille70 |
Topazblå och Oxfordgrön... :) Svårt att välja vilket som är allra snyggast, men förutom övanstående gillar jag även stålblå, safirsvart och grågrön /Chrille |
| Tobagoblåmetallic såklart... | |
| på e21 giftgrönt | |
| Fyra sidor och ingen har kommit med rätt svar ännu ... imolaröd ... ;-) | |
| Topasblå (da ser jeg for meg E46 Coupe).. | |
|
Säger bara en sak.. TECHNO VIOLETT METALLIC!! ;) |
|
|
Det är som många har sagt, beror på vilken bil man har. Här är mina två favoriter. E21 Fjordblåmetalic E34 Laxsilvermetalic mvh Mackan |
|
|
Någon mer än jag som har islandsgrön metallic? Kolla på www.svanis.tk Blanka däck AB |
|
|
jag tycker att Dimantsvart är den rätta färgen på en Bmw!!!! "E30 FOREVER" |
|
|
Tycker min cypressgröna metalic som var original på min E21-323i-80 är väldigt fin och lagom ovanlig... hjorten |
|
| Brand orange | |
|
Vad är det för nåt fel på min Alpinvita med en touch av rost? Nee, men ärligt, tycker att just den Alpinvita gör sig väldigt bra på E30. Enkel och avskalad. Sex på alla fyra, roligast så! |
|
Axel |
Prova något nytt ,Rosa med lila elefanter,sådär lite sött liksom. MVH Axel Bromsen är fartens värsta fiende. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.