|
Sida 1 av 5
|
|
|---|---|
|
Tjena jag undrar vilken färg som är finast på BMW, självklart har alla egen smak men de vore kul o se vad olika människor tycker... MVH// Donnie | |
|
Silver och mauritiuzblå e 2 färger som jag tycker är mycket fina på bmw. mvh Daniel ------- "BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den" |
|
|
Beror precis på vilken BMW det är får jag säga. En färg för varje modell. Minst. :) E30: Brilliantrot (jag tycker verkligen det) M3 E30: Royalblaumetallic E36 Coupé: Mauritziusblaumetallic E36 Cab: Bostongrünmetallic E34 Sedan: Diamantschwarzmetallic Det är väl de modeller jag kan dra på rak arm. Kom ihåg att smaken är som baken. :) Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Länk "Besvikelsen över dålig kvalitet, varar längre än belåtenheten med ett lägre pris" |
|
|
Håller med haglund2306 att det beror på vilken BMW kaross som är i fråga. Delfingråmetallig (E30 &E28) och estorilblå (E36 M3) är snygga färger. ///Jonas BMW Club Finland #2046 Länk |
|
| Madeirasvart som min bil så klart!!! | |
JBR_ |
zinnoberrot :) Mvh/JBR |
|
e30 dimantsvart e36 blanksvart, lagunagrön, maurtitzus blå e31 svartmettalic, maurtzius blå e34 sliver Mvh/ Daniel |
|
| Svart eller silver, gäller alla bilar tycker jag. Det ska helst vara mörka färger iallafall. Klar röd är grymt fult på bmw enligt mitt tycke. | |
|
Jag personligen tycker att Montrealblå är grymt fint på E36 o e39, så fin färg i solen. Estorilblå är klockren på M3. MVH// Donnie |
|
|
Tja orange är inte fel på e30... Länk |
|
svintoleffe |
Som min pärla diamantsvartmetallick. |
|
Hazze: Det har nu nog inte så mycket med färg att göra, men hur många hk har du på din "320"'a..???? Om den kan klara 164km/t på 201m borde den vara en bit över 200 på 402m med normal utväxling... Och detta betyder att vi e nere på runt 10sek på 402m... BMW..!! The rest is meanigless!! Länk |
|
|
Gillar svarta bilar till utseendet, silver oxå helt okej..men en äkta sportbil är juh fortfarande röd ;) Näe, skämt å sido..finns många fina färger, men på ett sätt är juh den ovanligaste färgen egentligen roligast att äga. Mvh /// Clyzzon Länk |
|
|
Finns faktist många snygga färger ... Men de är faktist diamantsvart jag fasnat för just nu...Men jag skulle faktist inte kunna tänka mig en röd bil =/.. Har aldrig gillat färgen röd i nått sammanhang .. Fast de är vad jag tycker ... |
|
M-Mag |
Solid svart är snyggast tycker jag, sen är inte slivermetallic så dummt. Mvh Magnus... "Your Toyota is not fantastic." |
| HUR GÅR DET MED FÄLGARNA HAIVAN | |
|
Tjena Raggarn, de går vl, har inte kört me dom än, måste valsa skärmarna bak först, ska fixa de nästa vecka... MVH// Donnie |
|
|
Har en favoritfärg som slår ut allt och det är Avusblå!! BMW - Illud iterum dicere potes! |
|
| Jag tycker att mauritiusblå och diamantsvartmetallic är snyggast. | |
|
Jättesubjektivt tyckande: Delfingråmettalic är den läckraste jag sett... //Erik// |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.