|
Sida 3 av 5
|
|
|---|---|
betriebsanleitung1 |
Diamantsvart finns väl i 3 olika nyanser,eller jag minns kanske fel. |
|
burt : inget fel på din motor iallafall skulle gärna bytt min färg mot din motor ;-) Gött att åka BMW |
|
| Som sagt tidigare... Delfin grå är finast :) | |
|
Etter å ha sett Hazze sin "320" så må jeg gratulerer, og at den fargen var helt sinnsykt fin! Bilen var etter min mening en av de råeste bmw'ene jeg har sett! Ellers er jo svart ganske kult... Har selv lazurblau på min e30, og syns den er helt grei også |
|
|
Avusblå som jag har på min är snyggt. Sedan så tycker jag diamantsvart, cosmossvart och silvermet är snyggt också. Mvh Jens BMW CS # 5080 Länk |
|
|
Jag tycker! E30= Diamantsvart E36= Estorilblå M3 E30= Röd Fast min Boston gröna E36 e ju klart finast!! :) |
|
rogan |
Grymmeligen roligt att se att det finns fler ägare som vet att det är skillnad på en svart bmw och en svart bmw. Ännu grymmare om någon kunde lära upp alla säljare på BMWBörsen också. Hur dan kan man sälja en BMW och skriva att det är "blå"? Mauritius och Cosmos är mina favoriter. Båda på E36'or. |
|
Snyggast är... apocalypsorödmetallic... |
|
Ralle_85 |
Montrealblå tycker jag iallfall på min bil |
rogan |
Ralle_85: Är det en Coupé din 328? |
|
Min Compact kler veldig godt Sølvgrå metallic. Länk -- Crinos |
|
|
Montrealblå helt klart... Lyser så fint i solen...grymmaste färgen MVH// Donnie |
|
Bmw ludde |
Röd = står för racing = Bmw = förknippas med racing =D |
|
Då måste jag också få säga min favoritfärg och det är ju den som sitter på min pärla som jag köpte häromdan (Som jag föll direkt för..mycket pga färgen). Isblå (Tror jag den heter på svenska) eller som den heter på Tyska Gletscherblau-metallic eller Glacierblue metallic som det blir på Engelska. Som sagt jag vet inte om det är Isblå på Svenska men om någon vet vad den heter så kläm fram det!! /Foppa ///M-POWER to the people! |
|
Mattan |
Cordoba röd metallic |
Jocke320i |
Någon som vet var man kan hitta bmw:s färger och namn på nätet? Min ska tydligen vara "zafirblå metallic", skulle vilja veta vad den heter på tyska... |
|
Här kanske? Länk ///M-POWER to the people! |
|
|
Om inte annat så står det ju i motorutrymmet. ///M-POWER to the people! |
|
Köppen |
Jag röstar iallafall för delfingråmet. som min 318 =) Snygg men diskret grå färg som jag tycker passar på E30. På andra sidan snyggskalan hittar vi vit. |
|
Royalblaumetallic som min. Dock var färgen ej fin då jag köpte den för 3 år sen men när den blev nyhellackad så var färgen otrolig fin! Vaxar gör jag 3-4 grr/år för att bevara glansen. Men nu har ngn idiotit till en röd bil gett röd färg på sidan efter sin dörr på nån parkering. Suck... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.