|
Sida 2 av 5
|
|
|---|---|
|
MAURITZIUS BLÅ ! ! ! *peace* |
|
|
ööö donnie är du säker på att det funkar med 245 runt om ??? så att det inte tar i fram eller nåt hejs Robban |
|
|
Cosmossvart är fin men väldigt jobba för man får tvätta jämnt.. Annars gillar jag silver,stålgrå och topazblå. //Robban BMW CS #4729 Länk |
|
|
mina favoritfärger:delfingrå,diamantsvart och estorilblå. jag kan ju va "färgad" eftersom det är dom färgerna jag har! Länk Länk |
|
|
Snyggast är ju självklart en vit bmw med de klassiska "M-ränderna" :)) helst en m3e30 ;) |
|
|
E31: Mauritiusblå/Ljusgrå skinn E36: Daytonaviolett/Svart skinn E38: Fjordgrå/Ljusgrå skinn E39: Montrealblå/Beige skinn E46: Orientblå/Ljusgult Nappaskinn |
|
| Oriantblå är helt klart snyggaste färgen. stålgrå är fin den oxå. | |
| Polarismetallic och svart.. finns det några andra färger =) | |
| Daytonaviolettmetallic säklart!!.. | |
|
silver, blå (alla nyanser), svart röd går fet bort /Jonas |
|
| Lagunengraunmetallic rockar :) | |
|
Royal Blue Metallic förstås! =) |
|
| allt utom rött och vitt är snyggt. men har en förkärlek för svart som jag har på min egen diamantschwartz metallic... den är svårslagen... | |
-RW- |
Det beror på vilken kaross eller modell man ska titta på. Själv e jag inte mycket för (den rödoranga "orange" med åren) eller vit. men dessa kan vara fina på visa modeller, en vit E34 e ganska fin däremot en vit E36 e asful. |
| Galenskap! Vit är snyggast överlag på BMW. Brokatröd är en annan favorit. | |
| Glömde Technoviolett.. =) | |
|
Swarzch och Baltic Blau enligt mig. Viken är föresten den "riktiga" BMW färgen, det heter t.ex att Ferrari alltid ska va röd. Men viken är BMW:s???? |
|
|
Moreagrün metallic. Klockren, ovanlig och skitläcker färg som skiftar från blå till gröna nyanser beroende på ljuset. +++++++ brg +++++++ |
|
|
Technoviolett så klart för det har jag på min härliga och underbara BMW.........hmmmm Gött att åka BMW |
|
| ser att min färg inte går hem här men motorn gör nog de =) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.