|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
>>johan99 så du ha ändrat dina planer?? där ser man... farsan har en E46 (318 iofs) hehe hur kan det komma sig att du vill gå ner (från planerna) i motorstorlek? du vill ha nyare mer praktisk bil kanske?? M POWER- När du älskar att KÖRA!!! |
|
|
Tack för bilderna wendtan! Måste säga att jag inte tyckte det passade i bak, fram såg riktigt bra ut. Bakdelen på den vanliga e46:an är för smal för de breda hjulen tycker jag. Fråga: Är det verkligen 265:or på bakfälgen, tycker det ser så "tyskt" ut? "Besvikelsen över dålig kvalitet, varar längre än belåtenheten med ett lägre pris" |
|
|
Wendtan: Ok. Nej jag fick bilderna iaf. Nej helst vill jag inte ha automat.. Skickade p en annan igår: 328i-98 orientblå med beige sportskinn, glaslucka, 7500mil, svensksåld mm +300: Tjena B-O! :) Ja planerna just nu är en E46a. Vill ha lite mer bil. Du tänker på nerbytet från M5 till 328 :) Får väl bl en senare fråga isåfall. Nu när man har fruga i Jkpg så blir det ju lite mil :) Har du några planer för M3an då? Anders: Ja det ska vara Falken 265/30-19 /Johan [CUL8ER] |
|
|
Johan: de står en helfräsh sådan vagn på förenade bil i Malmö. (City) bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Snälla använd sökfunktionen. |
|
|
Jaså? Måste jag kolla upp. Känner ju en försäljare på Fosie... /Johan [CUL8ER] |
|
|
Wendtan: Hittar inte den på deras hemsida. Har du lite utr fakta om den? /Johan [CUL8ER] |
|
|
Johan: Även jag känner en säljare på Fosie väldigt bra. Bilen stog i City och var underbar i skick. inte nav, men komfortpaket, sportstolar, helskinn sandfärgat, blåmetallic osv osv. titta på den för 1,5 vecka sedan. men nu finns den inte kvar på sidan. Synd för de var en pärla. Tänkte själv köpa den ett tag. typ 8000 mil på mätaren. nylackad huv pga stenskott. Lovar o hålla ögonen öppna om jag ser en. Var iväg på lunchen o prova en 330 coupe. Svävar fortfarande lite på moln. vilken motor :) bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Snälla använd sökfunktionen. |
|
|
wendtan: Ja det förstår jag :) Kanonschysst av dig att hålla ögonen öppna! Är du på g att byta bil också?? /Johan [CUL8ER] |
|
|
Johan: Ekonomin o Flickvännen säger NEJ!!!!! Varit imponerad av 330n från scratch när ja prova en första gången. Ärligt talat så skulle ja tro att om ja bytar så blir det till en 328:a coupe 99 eller 00. Hade coupe innan. De e dock otroligt smidigt med 4:a dörrar så vi får se. Är Kannon nöjd med bilen som jag har nu och har ju bara haft den sen i höstas. De vore dumt o byta men hjärnan e sällan den som tar logiska beslut när de gäller bilval. Så svaret på din fråga är nog nej.. men ja e öppen för förslag. bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Snälla använd sökfunktionen. |
|
|
wendtan: Ok :) Är lite som här då. Fast tjejen säger inte nej iaf. Och det är jag tacksam för. Har ju inte heller haft Minin så länge. Fick den i april 02. Men blir man sugen på att byta så är det kört... /Johan [CUL8ER] |
|
|
Nu har BMW i Solna hört av sig ang den orientblåa jag skrev om. Så nu får vi se vad de vill betala för Minin... Blir det en bra deal så kanske man är E46 ägare nästa vecka :) Ringde och kollade försäkringen också :( 10400:-/helförs/helår... Ibland önskar man att man va äldre... /Johan [CUL8ER] |
|
|
Vi får hålla tummarna. Vad begärs av Solan för bilen du nämnde innan? bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Snälla använd sökfunktionen. |
|
|
De begär 215000:- för den. Tycker det är i högsta laget men då får han ju betala bätte för Minin. Han sa desutom att den va nedsatt från 229000:- och att han inte kunde göra mer på priset men det skiter ju jag i egentligen. För betalar han inte tillräckligt för Minin så blir det ju inget. Och de har haft bilen sen i Sept. Förresten: Vad betalar du i förs? /Johan [CUL8ER] |
|
|
typ 5 papp. Denna bilen är utav någon underlig anledning billigare än min e36 coupe 323. De är helförsäkring osv. Godkänt larm osv. Maila om du har frågor. bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Snälla använd sökfunktionen. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.