|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
Nöjd E30 ägare |
KILANDER!! Måste säga att Ditt bygge är riktigt coolt:) Såg Dig på Säve 02, minns inte vad du fick för tid? Vad är Din bästa 402 meters tid? Mvh Nils som hoppas på att få se Din E30 rulla mer i sommar. Ps, några träffar som du tänkt köra på? Tycker om att höra sexan sjunga ut sin ljuva sång:) |
|
Nöjd E30 Ägare: Så du klarade dig inte utan en 325:a??? hehe saknar faktiskt min med....hmmm /Fredrik Larsson BMWCS syd #4131 "BMW M3 E30 -Den första och RIKTIGA M3:an" Länk |
|
|
Nöjd E30 ägare: jo visst är den cool.. ;-) kommer köra så mkt jag hinner, vill, orkar och kan!! 11.03sec 221km/h får se om det går att kapa lite på tiden! Men mycket chow (stavning?) och manlig slutfart ulovas iallafall!! Ha de go alla ni andra som åxå gått ner er i turbo träsket!! /Kilander |
|
|
jaha.vi får se när vi kan köra min på rullar.det blir visst E-tuna för min del med...får väl se till att trycka in Jesper i 633an också.. :) tror nog att Jesper har rätt i att din maskin matchar min..vi får se...sen får vi se om du matchar mig... :) Stefan........... Race to the last drop! |
|
|
Ja du Stefan det blir inte lätt för mig eftersom jag vet att du är riktigt duktig på och köra. /Petri |
|
|
LoL...Fråga...Vad fick du pröjsa????? Stefan.......... Race to the last drop! |
|
| 3000, lite för mycket tycker jag men men... | |
|
Lite hårt kanske...men om du vinner något i sommar så har du glömt dessa pengar direkt.... :) Stefan.......... Race to the last drop! |
|
|
GRYMT!!! Skulle va kul å få åka med i en sån kärra, är ju lite sugen på att modifiera min skuta, men det blir mycket pengar. Å så vet jag inte om jag vill förstöra en så fin bil. Åter igen, GRYMT!!! /// Riktiga motorer suger /// |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.