AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
572

Vandalisering (som vanligt)

Sida 1 av 2
Visa användare
5.529
deejaywasp
F11 520D Touring - 15
När jag kommer ut på morgonen till bilen så pekar min flickvän på motorhuven och säger att det är ett skoavtryck på bilen.... ja ja... tänkte jag... det är ju sånt man får ta... Efter lite närmare titt på bilen så är det någon som har gått rätt över blen motorhuv-framruta-tak-bakruta-bagage lucka.... Krossad glasflaska jämte bilen öl överhela vänster sidan... mmm... KUL.... Killen hade jävligt mycket grus på skorna så nu är det snygga fot spår i lacken.....

Varför är det så här....

Al
258
Aleks
Bmw 328iT -96
Den svenska avundsjukan..

råkade ut för samma sak när de tog min stereo..de passade på att sabba hela bilen.. ;(
4000 i självrisk.. KUL!

lider med dig..
Visa användare
5.529
deejaywasp
F11 520D Touring - 15
suck.... va trött jag blir... En 14 år gammal E30 är väll inget att vara avundssjuk på??? Ska nog fan skaffa en framrute streamer som upplyser vandalerna om detta.....

Ajdå Tråkigt att höra om din... Ja jag slapp ju undan rätt lindrigt då om man jämför med dig.....

Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Har också varit med om detta fenomen. Segt.
St
3.581
Stavros
E30 325i 4d -88
E39 540 man -98
Samma här....5000 i självrisk....Tack!!

Visa användare
930
robgus
BMW 1M -12
Så oerhört trist när sånt här händer, tänk den dagen då man fick ha sina grejjor ifred..

//Robban
BMW CS #4729
Länk
322
jörgen nymann
BMW 528iAT -98
Jag hade inbrott i bilen förra helgen. Lilla rutan på bakdörren kraschad och stereon+ några CD-skivor borta,2000 pix i självrisk. Dom hade iallafall inte förstört något onödigt,men det är ju typiskt att få inbrott en vecka innan jag fick tillgång till garageplats.

deejaywasp ,Stavros, Acey

Jag beklagar sorgen.

//Jörgen

325 iX - "weather or not"
Nån tyckte att det var ett ypperligt bra läge att pissa på min bil inatt???? Förstår inte riktigt vad det ska vara bra för.

Hoppas det var skönt!!!!!!!!!!!

M-POWER!!!!!!!!!

Länk
bu
327
burt
Passat 2,0tsi.
2017.

va ska man säga??? tona rutorna sova i bilen me ett pumphagel e de enda som hjälper
Många gånger skulle man vilja ha nån form av kameraövervakning på bilen så att dessa idioter kan sättas fast. Men det är ju identitetskränkande för dessa stackare, så det är förbjudet.
Visa användare
2.049
wolv
330it -02
deejaywasp:
Du får ju skylla dig själv när du sticker ut ur mängden och kör en BMW! ;)

Skämt åsido, det är tragiskt att man ska behöva läsa om sånt här varje dag på forumet. :/
Vad ska man göra? Jag kommer att bli skogstokig om/när det händer mig.

__
Länk
Jag har sagt det tidigare och säger det igen. Enda medicinen mot vandaler är eget garage.
Deejaywasp:
Nej! Det är inte sånt man får ta! Det spelar ingen roll om det är en gammal bil så skall man få ha sina grejer ifred!
Var i Jönköping bor du?
Barnarpsgatan och Brahegatan är ju populära gå hem från krogen stråk, polarn bor på brahegatan och såg för nåt år sedan en festprisse hoppa från bil til bil på väg från krogen.
Visa användare
5.529
deejaywasp
F11 520D Touring - 15
bor på Torpa

Man kanske skulle ta och sätta dit ett 316 emblem...

FR
4.317
FRIFART
535i-89 M-Tech
518i-95 Executive
318i-88 IS
Varför köper ni inte överdrags/pressening från Biltema så slipper folk se att det står en BMW där, tror nog man klarar sig klart bättre då, kan ha sina nackdelar men de övervägs nog.
Hu
3.734
Hubbe325
520dAT -08
Likförbannat fördjävligt att man skall behöva packa in bilen i skyddsplast när man parkerar...
Visa användare
5.529
deejaywasp
F11 520D Touring - 15
Grannarna skulle ju tro att man har blivit sinnesjuk....

FolkaaN
trist wasp vår e38:a har åxå blivit vandaliserad 7000 i självrisk.
dom hitta inge av värde i den, men gubbarna på försäkrings bolaget hitta lite av värde i pappas plånbok... =(

BMW = The biggest the best, better then the rest
Visa användare
1.894
Wrath
518i -85
haha läste om nåt sånt ... lät rätt farligt 1 meter eld åt vardera håll hoho... då gäller det att inte parkera brevid nån annan bil !

ja jag som håller på kosta på min bil en mindre förmögenhet... är rätt rädd att snart jag är klar med den kommer nån idiot att köra på mig eller vandalisera den =(

/Mvh Göran
Visa användare
5.529
deejaywasp
F11 520D Touring - 15
Varför inte ha ett sånt där larm som snackar....

Po
83
Pondus
525ia Touring -92
Ligg i bilen och vänta tills dom kommer och hoppa ut när dom börjar, hi hi dom lär springa utav bara helv..,

ps jag lider med dig deejaywasp, det är ju inte förtsa gången har jag sett.

Varför kör inte alla BMW?/ mvh Roger
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.