|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Finns det några i Kalmar trakten som skriver här i forumet? Skulle vara kul om vi kunde ordna nån träff inne i Kalmar nån helg...nån fredag eller nån lördag. Det skulle ju både vara kul och trevligt...Vad tycker ni om det? Niklas Olsson, BMW M3-94 | |
|
Tjena. Bor i Växjö men är i Kalmar och glider ibland. Vi ska nog dit ett gäng på lördag. |
|
|
Finns i Kalmar.. Skriver väl dock inte här så ofta men läser lite då och då. |
|
|
Humpe: Vad har du för färg på din M3:a? Niklas Olsson, BMW M3-94 |
|
|
varit sdkoj med en träff i kalmar.. gör själv dakar gul m3 95 års modell.. |
|
|
Jag bor 3 mil utanför Kalmar. Har dock inte "fått" min bil än. |
|
|
Då får vi ju nästan ta och ordna en träff nu innan vintern sätter igång...För det e ju snart dags för att ställa in bilarna. Niklas Olsson, BMW M3-94 |
|
| Börja dra sig mot vintern så det få bli snart... En fredag skulle passa bra... | |
|
Ja, det får bli av snart. Jag har kört punktering på ena bakdäcket...Du råkar inte ha nåt 245/35/17 däck? Niklas Olsson, BMW M3-94 |
|
|
sitter det inget på reserven ??? när ska vi ta det då?? Har planer på att köra upp till kamar i kväll om det inte kommer något annat... |
|
|
Vi kan väl boka in nästa fredag ? Skulle passa mig perfekt.... Jemej |
|
|
det skulle nog passa bra.... bara det inte är regn är då är det inget vidare.. |
|
| Vi kommer nog 3 bilar från Växjö i såfall. Hoppas på uppehåll verkar man göra förgäves. :-( | |
sportsbmw |
Jag bor också i växjö, skulle vara kul att hänga på och cruisa, vart ska vi sluta upp i så fall?!? / Rickard! /// BMW RULES /// |
| Någon från kalmar få ta tag i det... Plats och tid...?? | |
|
Ja, men om vi ska köra från växjö så är det ju bättre att vi bestämmer plats och tid istället, eller? Kalmar here we comes....! / Rickard! |
|
|
Ja, nu på fredag skulle nog passa bra... Jag har fått tag på ett annat däck nu så länge... Vilken tid och plats ska vi träffas på? Niklas Olsson, BMW M3-94 |
|
|
någon som har ett bra ställe att sluta upp på ?? snart fredag ju ... |
|
|
Vi skulle ju kunna träffas på Obs parkeringen på fredag kväll eller nåt...typ klockan 21:00..låter det bra? Vilka e det som kommer och vad kör ni för bil? Niklas Olsson, BMW M3-94 |
|
| Dakar gul M3 18" hjul... | |
|
hämtar en blå m3:a -94 på torsdag så ja e me 21.00 obs parkeringen Ronnie Axelsson |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.