|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
BIMMER |
Okej märkte du nån skillnad eller ? lite rappare på gasen kanske eller ?? |
|
Njae... inte så mycket faktiskt, men den vandrar lite på tomgången nu och e väl lite rappare på högre varv. Tappade lite på botten, men det var ju väntat. LADDA!!! |
|
BIMMER |
B1 , du får ju hänga på en turbosnurra nu, tror dom brukar använda ditt svängis ( lattare )när dom dom turbokonv...så det får bli ditt nästa projekt... |
|
hehe... varför tror du jag bytte... ;-) LADDA!!! |
|
BIMMER |
he he de e klart, testa o spänna gas vajern lite så blire rappare direkt testade på min vart grymt mkt rappare på låga varv när vi justera lite på vajern... |
|
Orginal M20 svänghjul är ju inte så jätte lätt.... 8,45kg. Jag har lättat mitt, först svarvade vi det då försvan 1,85kg sen fräste vi bort 0,9 kg. Så nu väger det 5,7 kg. Men det är klart att orginal så är det ju bra mycket lättare än ett M50. Hällre liten och rapp, än stor och slapp!! /E30 |
|
|
hej, vilken tryckplatta och "clutch disc" skall man anvanda for att den ska halla 500Nm??? Kanske nagon diesel trycksplatta??? Mvh/ keyser "It ain't matter if you win by an inch or a mile b.tch" |
|
|
Sachs Sporttryckplatta BMW M20 B25 Pris: 3021kr Artikel nummer: 30 82 999 618 Priset är från www.mekonomen.se |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.