|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Tjena. Vaknade i morse med garage porten öppen o bilen borta. Imolaröd med reg nr DLE 007 ring polisen om ni ser den. m.v.h Nicke | |
|
F*n va trist, beklagar... /Ash |
|
|
FY f-n.....att inte ens ett garage räcker för att avskräcka dem! :/ Tool, Regga bilen här: Länk __ Länk |
|
|
Beklagar.... Usch vad jobbigt... :-( Hoppas den återfinns i gott skick. Men antagligen har de gasat som galningar. |
|
|
Beklagar verkligen för det som hänt din pärla, hoppas du får igen den i gott skick. Länk |
|
|
Wolv....tack för länken. Var o gjorde M-test igår o allt var i perfekt skick...skulle köra ned till linköping idag för att sälja den...FAAAAAAAAAAN. m.v.h |
|
|
Tool: Din bil syns i alla fall ganska tydligt så om du sprider ordet så mycket som möjligt borde nån se den, förutsatt att den finns i trafiken. Obegripligt surt läge att få bilen stulen i :( __ Länk |
|
|
Slump eller? Hade du kommit överens med någon person att leverera bilen i dag? Hade du givit ut adress eller telefonnummer? Bara en tanke! I vilket fall så är det trist! Mvh |
|
|
Kanske kan du få mer av försäkringsbolaget än av köparen? Hoppas på det. Mr C |
|
|
kan inte förstå va du känner nu men hoppas de som gjorde det åker dit fett och att du blir nöjd i slutändan över vad polisen och försäkringsbolaget kan göra för dig! undra vad ett valv til en bil kostar? d e ju sjukt dhär, att man inte kan få ha ngt ifred?? M POWER- När du älskar att KÖRA!!! |
|
bmw320cab |
Lider verkligen med dig.... Jä**l otur alltså..!!! |
|
Fy f*n va tråkigt, hoppas allt löser sig Tjuvarna blir f*n bara fräckare och fräckare Vad hade du för anti-tjuv-prylar: larm,immobilizer,rattkrycka,larmat garage? Prova med att lägga upp den som stulen här också: Länk Mvh //Wille |
|
| Anti tjuv grejorna var BMW orginal (godkänt under en besiktning hos länsförsäkringar) garage ej larmat. | |
|
Är det någon mer än jag som tycker att försäkringsbolagen borde subventionera GPS larm till bilar värda mer än 200,000:-? Jag tycker nästan att helförsäkringen på en GPS larmad bil borde sjunka med 40%. Med vänlig hälsning Patrik |
|
One of One |
Surt som fan... lider me dig... hade min M3:a i 3 veckor sen stal dom hela fronten med spoiler o allt... kanske ska börja sälja larm som antingen bränner upp tjuven a´ gasolbrännareeldkastare under bilen som grillar den /dom skyldiga direkt. Eller en annan variant, riktiga 3 fas elsäte 380 volt, kan bli en vinnare...frääääs, sen bara hämta skyffel o sopa ut sotet som blir kvar :) Hoppas det löser sig.... "Bättre en kälke på vinden, än en spark på pungen" |
| Tja, en klart misstänkt är ju samtliga som visste om försäljningen och var bilen fanns. | |
|
Hubbe325: Du menar då alla som har en telefon och en fax? Alla ni som har era bilar på bild någonstans på nätet... Snälla ta bort nummerskylten för i det långa loppet så blir alla med en försäkring drabbade vid en stöld... MVH Patrik |
|
|
Nja, inte riktigt så, men han kan ju ha varit stor i mun vid M-testet eller givit uppgifter om var den stod parkerad till köparen. Jag vet ju inte om den stod parkerad på den adress där ägaren är skriven. Eller om han haft annons ute med reg.nr. Syftade mer på personalen på m-centrat och köparen + ev andra spekulanter. Dessvärre så är väl detta en bil av typen som lätt försvinner med färjan över till öststaterna. (forna) |
|
|
Helvete........ är villig att hålla med Audi TT, jag tror nog att stölden har med försäljningen att göra. Ola |
|
|
Extremt tråkigt! Hoppas det löser sig med försäkringsbolaget på bästa sätt. När det gäller sådana här stölder så är det ofta någon som varit och spanat in bilen innan. Är det inte startspärr på bilen? Här är ett bra exempel på ett GPS larm som också är bra på annat... Länk /RS2 |
|
|
Har nu varit ned o kikat,dom har tagit sig in via ett litet (igenspikat med träplatta) fönster som alla dessa parkplatser har ,garaget rymmer 3 bilar "garagelänga". hittade lite låsdelar på golvet,sedan har dom kunnat sitta där i lugn o ro med att pilla med larm o dyligt för att till sist öppna garaget innifrån på vanligt sätt (spelade ingen roll att jag låst från utsidan). m.v.h Nicke |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.