|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Johanmaster, Stavros: Mitt reg.nr. börjar också på PAM ! :) fränt.. ! |
|
|
Fan vad avis man är när man hör att folk är så nöjda med sina bilar 8) Hoppas att löser sig för mig nu så jagkan joina E30 325 gemenskapet 8) Jag funtar på en av 1988års mod. får man någon effekt ökning om man tarbort katten eller drar rörgenom den?? |
|
Rico80 |
har ppg o den är imp som flyttgods 94!!! *Gaspedalen har bara ett läge i botten* |
|
robber: Nä,de kommer inte bli så stor skilland + om du tar bort katten blir de problem me besiktningen,kanske inte om drar ett rör igenom men... |
|
|
Johanmaster, slicky: Starta en PAM-klubb kanske? Helst ska siffrorna vara i närheten av 310 också! |
|
|
Det gläder mig att många delar denna känsla för E-30:n.... När man tänker kritiskt (dvs ekonomiskt), så är det enda som stör försäkringen, men det har jag löst med trafikförs och en ordentlig rattkrycka. Allt annat som delar och mekanik är en baggis med det fina utbudet på börsen samt alla råd och tips som man kan få på detta forum... |
|
|
jo jag lär väl tilläga att jag är jävligt nöjd en så länge med min 325a jag oxå =) Fast de var ju enu roliga när jag satte killkompisens opel kasset gsi 16v på plats i helgen =))) Mvh |
|
|
Teres: Sånt där är alltid lika kul å höra..:) |
|
| Hej jag är också väldigt nöjd med min alltid lika kula att köra fast nu står den still för ett växellåds ras:( | |
|
Ja men han tror ju att de där jävla gsi tar allt ju speciellt en 325a ...men så var inte fallet han hade inte en skuck mot min 325a iaf =))).. |
|
|
E 30 är helt klart en utav BMWs bästa bilar, en riktig fullträff. Väldigt mycke bil för pengarna. Har själv ägt ett par st allt från 318-325 och har kört med ett stort leende varje gång. Är sugen på en fin 325iM eller M3 att ha och leka med på sommaren. |
|
|
en till som är nöjd med ägandet! E30 är en snygg bil (från -88 och framåt, (andra) nya fronten) även i standardutförande, en driftsäker bil (om den sköts någorlunda) och väldigt hög busfaktor, speciellt på vintern....bilen har en tendens att gå mer på tvären än rakt fram :) BMW, Bayerische Motoren Werke |
|
|
Är också nöjd...Finns nästan inga negativa saker med denna bil... allt är så...Det känns!!! Inte massa onödig elektronik m.m. =) Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.