|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
E30poppe |
Finns de färdiga satser till e30 i sverige? Ja vill inte bygga själv!!! |
|
Jag är också intresserad om dem finns i Sverige! Lätta inte på högerfoten! |
|
|
Gå in på den här sidan www.m-style.nu så hittar ni de ni letar efter =0) Mvh Teres |
|
RafkoM3 |
Jag har.... Nu får ni med dioder(ljuskällan) i kitet! www.malmo.bonet.se/irena /M3 E30(TIC) Länk |
|
Tackar! =) Men M-style verkar inte ha till E30 va jag kan se va? Lätta inte på högerfoten! |
|
|
Gå in på den sidan och gå in under Xenonlampor dom passar iaf till E 30 |
|
E30poppe |
Ja är inte intresserad av Xenon, ja vill ha Demon/Angel eyes... |
|
Gå in och titta där under så hittar du Angel eyes oxå .... |
|
|
Men det finns inte till E30, bara till E36/E46/E38! =( Lätta inte på högerfoten! |
|
E30poppe |
De e ju fortfarande de som e problemet... Ja vill ha till E30... |
|
Kolla här puckon.... Längst UPP!!!!!!!! Passar till E30, E32, E34, E36, E38, E39 och E46 med en del monteringsarbete Länk |
|
|
Aahh.. där är dem! =) J*vligt begåvat att lägga dem på sidan med Xenonlampor!! Lätta inte på högerfoten! |
|
|
Teres: Lugna ner dig. Personangrepp leder inte direkt till förståelse. |
|
|
Haglund2306: tackar boråsarn.. Lätta inte på högerfoten! |
|
|
*Bumse*: Ingen orsak! Får man se dig och något av dina åk på Jönköpingsträffen? |
|
|
Mycket möjligt! När är den? Lätta inte på högerfoten! |
|
|
Man lär ta i lite när man har sagt de två gånger redan, att de finns till E30... =0) Hoppas iaf de var de ni sökte ... Mvh Teres |
|
|
Rafko!! Vad har du för pris på dina angel/demoneyes?? Polarbear |
|
RafkoM3 |
KOmplett kit med dioder/resistorer(så man kopplar in dem i pljus-strömmen direkt) 4 ringar och manualer kostar 2199:- Ni behöver inte köpa något mera, bara öppna och montera in.. /M3 E30(TIC) Länk |
|
Jag har köpt Angel Eyes från RafkoM3. Kalasbra grejer och service(!!) Rekomenderas på det starkaste. Passar i teorien på dom allra flesta BMW. Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" |
|
E30poppe |
Ok.. Får ta å fundera på de... =) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.