|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
Tigerr |
Manray: Mitt inlägg var inte heller 100% seriöst..! Vill faktiskt inte starta krig med alla mina inlägg.. Men ibland blir det bara så! :D Tigerr |
|
Tigerr; Nemas Problemas ;) /Manray\ |
|
| Har som 22åring fått provköra BMW Z8 och 745i hos en BMW handlare (mest på kul), annars skulle jag rekomendera BMW winter experience i Åre där får man köra lite olika modeller, provkörde 330xi samt X5 4.4i där förra året, dom bryr sig inte om åldrar iaf.. BMW solna är nog sämst annars... | |
P.Jonesjö |
SemiImbecille: Är är BMW winter experience? Ska nämligen till Åre v. 13 och det kunde ju vara kul att köra lite bil när man ändå är där. Har dessuton hört att Audi ska ha något liknande den veckan jag är där.. //Peter |
| Var på BMW Mölndal sent i somras å skulle kolla 3-serien (alternativ tjänstebil). "Tyvärr" hade de inte 330i inne (säljaren som kör den var sjuk) så fick ta den andra bilen, en M3 cab SMGII. Fy faan vilken bil. Men som sagt, inget svårt att få köra. | |
mackan325 |
Killar, det är bland annat mitt fel att ni inte får låna några bilar. Jag och en kompis totalhavererade växellådan på en prov Ford Escrot RS2000 i början på 90 talet :-) Den höll förunderligt nog inte för att kliva av kopplingen vid 5-6000 varv, säljaren var mycket konfunderad när vi kom tillbaks i taxi.... Det får väl anses vara preskriberat nu dock :-) |
| BMW brukar hålla till på stora torget i Åre vissa veckor, vet inte hur det är i år faktiskt, står inget speciellt på hemsidan... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.