AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
1.772

M-märket på bakluckan

Sida 2 av 2
ops menade 518 märke, dekal vore kanske lite överdrivet =)

"Att köra framhjulsdrivet är som att bli bogserad"
ops menade 518 märke, dekal vore kanske lite överdrivet =)

Visa användare
1.245
powerkjell
Seat Ibiza Cupra -14
Jag har några M-emblem liggande. Jag kanske fäster dem på Mazdan och åker förbi Brostugan för att retas ;-)
Cribba
det är väll inget fel att ha ett M märke på sin bil?? men om man sätter ett M3 märke på en 325 eller nått så kan jag hålla med om att de ser dåligt ut !

Mvh Christian

Min förra bil Länk
theedge
M märke ska sitta på m3 och m5 sen e de bra med de.

ki
437
kingen
325i-93
100 % M3 optik
Det finns M/// bilar som inte e M3 eller hur det läser man ju dagligen annonser i tidningen 320 M/// t.e.x nya från fabriken.....
M/// bilar o M3 e 2 olika saker!!!!!!!

Stjärnan under huven...
De enda M-bilar som finns är de som har ett M i modellbeteckningen (registreringsbeviset). Jag skulle aldrig kalla min bil för en M-bil trots att den t.o.m. är byggd i M-fabriken (individual). Bara för att folk skriver att det är en M-bil så betyder det inte något. Ett M-paket gör inte bilen till en M-bil.

/T.P.
sant M:et står ju för motorsport eller nånting ditåt och skall ju visa att man har pulver under huven... ungefär samma som alla jeppar som kladdar dit TURBO på bakluckan och tror att det skall hitta dit en sådan under huven av bara farten...

Ja
285
Jantte
523iA Touring -99
535i -87

Funderade länge på att sätta ett "klenare" märke på min. Typ 318 eller 320, men vill ha M3 där, då det nu är en sån :-)

Såg en svart M3:a i Uppsala i höstas med ett 318 märke. Såg skojigt ut...

Jan
BMWCS # 3966
Cribba
tycker ni att de lika fel att sätta på m3 speglar och spoiler på tex en 318 ?? så den ser ut som en m3.

Mvh Christian

Min förra bil Länk
Ja
285
Jantte
523iA Touring -99
535i -87

Om man inte har en M3:a så är det kul att styla den med en M-front, speglar och spoiler....

Men sen när man äger själv en M3:a så är det kanske inte lika kul när man ser vanliga 3:or med M3-kit.

Själv tar jag inga problem när folk stylar sina bilar, sålänge det blir snyggt.

Jan
BMWCS # 3966
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.