|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Var ska M-märket sitta på bakluckan, alltså avståndet från högerkant och underkant på luckan. Nån som vet? | |
|
Välkommen. Det finns en eminent sök funktion uppe till vänster. Sök på exempelvis placering AND M så lär du hitta de du letar efter. Bmw har stjärnan under huven. |
|
|
rolid: Kan vara bra ock veta vilken modell syftar på? E30/E36/E46-? |
|
|
E36. |
|
| Den ska sitta ovanför höger baklyse,typ i mitten bara... | |
| ...och M-motorn ska sitta under huven...:) | |
|
Man ska icke ha M märke om man inte har en M bil ...Bara min åsikt....Ljuga = inte bra alls.. Länk |
|
|
Ett fabriksmonterat eller eftermonterat aerodynamik paket tycker jag befogar ett m-märke eftersom de är m avdelningen som utvecklat det. MEN absolut inte i kombination med en 3:a om de inte står m-power under huven. Bmw har stjärnan under huven. |
|
|
Som sagt... Bara M-et i sig står inte för något annat än M-utrustning vilket inte inkluderar motorn... Står det däremot M3 eller M5 så har det med motorn att göra. Meningslös debatt som har varit uppe förr... Och frågan handlade väl inte om det utan var emblemet skulle sitta? |
|
| är väl upp till var å en om man vill ha M-märke på sin 3:a lr 5:a...sen att vissa tycker de är lite "töntigt/fel" är en helt annan sak! | |
| Sätt M-märket där LazerEye har skrivit. Vart har du fixat M- märket i från jag skulle vilja ha den på min bil också. | |
|
Det är bara att gå in till BMW och köpa ett. /T.P. |
|
|
Jag bara säger INGEN M MOTOR INGET MÄRKE!!!!!! Men om man har ett m-paket så okej!!!!!!!!!!! "det finns bara ett märke" |
|
|
Bara för att sa77 säger så ska jag sätta två M märke på bilen. Du jag har M paket. låt mig inte tysta ner din motor m3 |
|
|
kan ju blir ju lite pinsamt om det blir rejs och folk funderar varför tex. M3:an går så dåligt och man tvingas erkänna att man kör omkring med en dekaltrimmad 320 =) tycker nog att man skall ha motor som lever upp till antydningarna... men det är jag de alla har väl rätt att göra som man vill med egna bilen ju! "Att köra framhjulsdrivet är som att bli bogserad" |
|
|
Ursäkta mig "Erkan" men du har m-paket det så det är det okej skrev jag ju!!! jag har också m-paket, och har ett M MÄRKE PÅ BILEN! "det finns bara ett märke" |
|
|
BRA SAGT! "mICKE_no1" Håller med dig men har man paketet så har man bara M inte har man M3 el.. M5 "det finns bara ett märke" |
|
|
Roligare med ett 316 märke på en M3:a... /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
| inte för en 316 låter så likt en M3:a,men visst vore de kul... | |
|
Det bästa är ett 518 märke på en M5 E39. Då vet alla riktiga BMW fans att det är gjort med glimten i ögat. /T.P. |
|
|
hehe kul med alla förundrade miner när man kör omkring i en "sleeper" som M5 med 518 dekal tex! "Att köra framhjulsdrivet är som att bli bogserad" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.