|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Haglund2306: det är som sex då eller? Får man det hela tiden uppskattar man det inte lika mycket som om man har det en gång i halvåret ;-) |
|
|
griegertz: Helt rätt uppfattat. :) |
|
|
föredrar nog sex ofta än en en gång i halvåret, varför gå igenom livet och plågas halva tiden? Jag gör en freudiansk jämförelse mellan fälgar och sex....kanske borde kolla upp mitt mentaltillstånd.... |
|
|
Jag det gör jag nog också tror jag. Men det fanns en tid då det kändes som att det inte var så stor skillnad där... Om det berodde på onormalt slitage av däck eller något annat får jag nog fundera över ett tag dock. Lumpen kallade någon det och någon annan snackade något om hjulinställning och varvstopp. Jag tänker inte väga för eller emot någon sida. :) |
|
|
sommardäck hmm som de ser ut här nu så blir de nog inte sommardäck på ett bra tag ..kan ju få försig och börja snöa i slutet av april här så dom blir NOG på ett tag till ... Men man vet ju aldrig kan ju alltid hoppas på att de inte blir så..... Mvh Teres |
|
|
Gör som jag 17tum Bmw fälg på vintern och på sommaren Bmw 18tum. |
|
|
Till 1:a Maj brukar det vara dags här i norr... ev i slutet på April. --------------- Magnus M, Ordf BMWcs NORD 4047 --------------- |
|
BMW Kungen |
Kör sommardäck redan nu..... beror väl vart man bor när man kränger på sommardäcken.... Mvh /// Kungen |
|
Nu står min termometer här utanför på +10.9. Dags att slänga på sommardäcken? Eller så är det för att solen ligger rakt på takpannorna här som värmer min givare.. Det är fortfarande iskristaller på fönsterbrädan på nordsidan... Förbannat. |
|
|
har ett par nya 17" som ligger i garaget och bara ber om att få bli använda...men tyvärr inte förrän än om en månad... Bara det bästa, åt det bästa BMW CS #5075 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.