|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Undrar bara om det finns några E30 här i Linköpingsområdet? Jag vet att det finns E30:s här men inte om de håller till här på Länk -------- Det känns gott att dra 320i med min 318iS! :) Min 318iS finns på Länk Köpes: väghållningskit till min bil (maila) Vilken motorolja anv. du? Länk | |
|
Bara att kolla i galleriet så hittar du ett par stycken! _____________________________________ När det gäller körglädje så är svaret E21! Länk |
|
| Jodå, det finns allt några... (touring) | |
| Jag finns i Mjölby....... | |
|
Jag finns i Lkpg. Tunt med BMWPowerfolk i östergötland? /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
snide |
jag är också i östergötland |
|
Tuuuuuuut Linköping här. /Per |
|
|
Ja inte kommer jag eller bor jag i linköping .. Men lär ju en då säga att min bil har nästan gått hela sitt liv där nere i trakterna ..Men nu har den kommit upp till Gävle för att stana här i min ägo.. Mvh Teres |
|
| jag är i från motala | |
| Norrköping | |
Tony G |
Norrköping!!! Avställd för vintern men glad ändå! Länk |
|
Det finns allt lite östgötafolk ändå här :) Jag har typ sett dessa i Linköpingsområdet: E30 Svart 318iS E30 Vit 325i (skulle gissa på det) - med feta däck :) E30 Röd 320i/325i? Med stora M-paketet E30 Svart 320i Tyskregistrerad -------- Det känns gott att dra 320i med min 318iS! :) Min 318iS finns på Länk Köpes: väghållningskit till min bil (maila) Vilken motorolja anv. du? Länk |
|
|
XiOUS: Så du har aldrig sätt min diamantsvarta 325a där nere då ? Mvh |
|
|
skulle vara kul om nån känner igen bilen =) |
|
|
Finns en massa fler E30 i Norrköping också men de flesta är i kasst skick. Har sett 2 eller 3 318is E30 ytterligare, alla röda:( |
|
|
Min är i fint skick =) sorgligt om ni har missat den =0) |
|
|
Teres: Hmm, hur länge sen var det den gick nere i dessa trakter? -------- Det känns gott att dra 320i med min 318iS! :) Min 318iS finns på Länk Köpes: väghållningskit till min bil (maila) Vilken motorolja anv. du? Länk |
|
|
ja den har då inte varit borta där i från mer en ett halv år iaf =)...Ja den låter ju lite iaf ,4 tumms utblås, 2½ tumms från katten Inte för gör de så mycket men lite iaf .. så de ska väl bli 2½ hela vägen sen hade jag tänkt =) Ska ta lite fräna blider sen när jag fått på en M-spoiler annan vinge bak och lite annat smått och gott =) Vem vet de kanske är nån som känner igen den =) Dom bilderna jag har nu är så tråkiga för mycket orginal för min smak...inte värda och lägga upp.... |
|
|
Teres: Hehe :) låter najs, ser fram emot bilderna. Har inte sett någon sådan vad jag lagt märke till iaf. -------- Det känns gott att dra 320i med min 318iS! :) Min 318iS finns på Länk Köpes: väghållningskit till min bil (maila) Vilken motorolja anv. du? Länk |
|
|
XiOUS: jo då jävligt nöjd en så länge med min 325a =)En som vart jätte förtjust i bilen är min pappa som alltid har varit emot Bmw.. hehe ändrade sig fort efter några gånger i den... Och jag vill ju helst lägga upp ett par kort med sommarfälgarna..Har ju bara med vinterfälgarna och dom tycker vi inte om =) Mvh |
|
|
På tal om diamantsvarta BMWs i Linköping. Såg en oförskämt fin 316 eller 318 igår kväll. Var helt original och såg ut som om den precis rullat ut från fabriken! Någon här som känner sig träffad? /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.