|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Brukar ju va lite delade meningar va man prioterar på sin bil...te.x för en del är de jätteviktigt me snygg/stora fälgar å bra ljudanläggning å en del andra ska bara ha mkt effekt me bryr sig inte lika mycket om skicket os.v Va tycker ni? | |
gangsta_toth |
Först motorn, sen styling o fälgar, efter det kommer ljudanläggningen. |
| Körglädjen, körglädjen och körglädjen. Varför ha tråkigt när man kan ha kul? | |
|
Hmm. Puts Häst Fälgar Ljud Hassoskick (se Puts) Kräver dock inga omlackningar Freude am fahren Hur många flickor som kliver in spontant vid rödljusen :) Bmw har stjärnan under huven. |
|
|
Motorn och skicket. //Schnitzer |
|
|
- Snygg - Rolig att köra - Bra kvalitet - Praktisk //Robban BMW CS #4729 Länk |
|
|
Helhetsintrycket! *Best Man Wins* ________________ Confucious say: Man who run behind car get exhausted. |
|
|
Helt seriöst: Att man blir glad av att köra bilen. Eller som Hasso säger ASWD. Automtic smile when driving Bmw har stjärnan under huven. |
|
|
Det maskinella. Ska falla mig i smaken (utseendet) STEREO i MASSOR ;) Värt en titt?!? Länk |
|
|
Körglädjen "Detta är dock min högst personliga åsikt" |
|
| Själv tycker ja utseendet/skicket är viktigast som kanske kunde vara lite bättre på min bil..:) sen motorn och sen massor me ljud!! | |
|
Viktigast är för mig att det är BMW sen skicket och model och som sagt körglädjen! MvH Bmw 4-ever Länk |
|
|
Körglädje och åter körglädje. Efter 600 mil ute i Europa under sommaren så njuter jag lika väl som efter 1 km till Shellmacken. Därefter kommer utseendet. NoFear |
|
| Håller helt med Haglund 2306...jag menar försvinner körglädjen, då är det ingen BMW längre...och allt ska vara tajt och i bra kondition...styrningen sådär lagom lätt och direkt,vxllådan ska vara exakt och utan knorr...motorn rapp och samtidigt len...är allt det där i ordning så kan men ägna resten en tanke...finisch,utrustning,fälgar m.m... | |
|
Skick, utrustning samt att det aldrig är brist på kraft i någon hastighet! BMW 7er-Burnouts is for wannabees! BMW CS #5139 |
|
|
KÖRGLÄDJEN !!! KÖRGLÄDJEN !!! KÖRGLÄDJEN !!! KÖRGLÄDJEN !!! KÖRGLÄDJEN !!! KÖRGLÄDJEN !!! KÖRGLÄDJEN !!! Har nästan köpt mercedes ett par gånger pga hög komfort & kvalité, men efter ett par lång turer inser man att det viktigaste fattas, körglädjen som BMW erbjuder är enorm & den finns faktiskt i ALLA modeller, har haft 318 ti compact som lånebil ett par gånger å även den har samma körglädje som stora syskonen med större motorer !!! KÖRGLÄDJEN !!! Gott omdöme får man av erfarenhet. Erfarenhet får man av dåligt omdöme. |
|
|
Viktigt för mig är att pärlan är : Stilren, karaktärsfull/sportig, dynamisk, prestandan som överträffar det mesta, köregenskaperna = Ger en säker körglädje :) Fälgarna är viktiga, en bra ljudanläggning, och slutligen ...... att lyssna till ljudet av den starka motorn är njutningens höjdpunkt =) Länk |
|
|
Det enda som är intressant för mig är prestandan... Stefan.. |
|
| motor/chassie | |
|
Jag prioriterar driftsäkerheten framför allt! _____________________________________ När det gäller körglädje så är svaret E21! Länk |
|
|
I huvudsak skicket/historiken på bilen, motoreffekt får komma i andra hand, hellre långsam bil i fint skick än snabb bil i dåligt, för min del alltså. En bil med körglädje söker man förstås, men den finns ju inbyggd i alla BMW. //Sniffer |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.