|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
| Men nu är de iaf inte segt längre... | |
|
Hubbe:Nix LazerEye: Men under vissa tider på dugnet så går det segt, just nu går det hur smort som helst:)) |
|
|
ibland blir man bara trött på detta segande men just nu går det fint fint! MvH Bmw 4-ever Länk |
|
|
Mosse: Tycker jag låter som en utmärkt idé eller nån slags telefonchatt som det annonseras om på TV...Skulle bli ett j-a kackel! :D Men man kan börja lite småskaligt med fax. Jag börjar med att klistra ihop ändarna, där jag skrivit till Klas på, på ett A4 som jag sedan faxar till ditt jobb. Då min egenhändigt gjorda rulle snurrat ett par varv under natten så borde du har ca 200 m fax vid din arbetsplats när du kommer på morgonen...:DDD //Stephan ______________________________ Länk |
|
|
Stefan! HAHA, ok! låter som vi har kommit på nått nytt! Har du besämt dig för att behålla Alpinan nu? eller ska du fortfarande sälja? /Klas |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Vänta till ca 12,30 då brukar det börja sega:) Bra funktion "sök inlägg" MVH Hasso Länk |
|
då kommer alla lunchgalna bmw tokar som har hunnit rtycka i sig maten på 30 minuter :) |
|
|
Mosse: Jag börjar bli lika velig som du tror jag.;) Jag funderar fortfarande på att sälja bilen och faktiskt skaffa mig någon annan BMW/Alpina eftersom jag vet att abstinenser kommer att bli för stor. Dessa bilar funderar jag på; BMW 740/750 Ia(L) + kompressor BMW M5 E39 Alpina B10 V8 Alpina B12 5.7/6.0 Oavsett, är det sånt jag kallar "delikat problem" :D Målet är att jag isåfall bytt bil innan v.30 M V H Stephan ______________________________ Länk |
|
sebbe_bmw |
Kör modem, är inte det minsta segt... Kommer alltid in på sidan Sebbe |
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Och klockan blev 12,30 och då är det segt igen.:)) Bra funktion "sök inlägg" MVH Hasso Länk |
|
12:30 är det tydligen färdigätit på många ställen uppenbarligen....:-) /Simon |
|
Oxh nu är det dags vid 12,30 som vanligt med bara 574 användare ??? Bra funktion "sök inlägg" MVH Hasso Länk |
Och som vanligt kl 12,30 så segar det ihop med 666 användare. Bra funktion "sök inlägg" MVH Hasso Länk |
|
dddeeetttt äääääärrrr vvvvväääällllddddiiiigggttt sssseeegggtt jjjjuuuusssttt nnnnuuu..... :)) "Besvikelsen över dålig kvalitet, varar längre än belåtenheten med ett lägre pris" |
|
|
Nu är det så där otroligt seeegt igen ... Länk |
|
|
Var beror dena seghet på?? |
|
|
Senaste månaden när jag har surfat runt på forumet så blir jag skickad till första sidan på bmwpower..tycker det är skummt gjorde aldrig så förut. ----- Länk |
|
|
Skrev luddigt, alltså forumet funkar att surfa på ett tag sen blir jag skickad till förstasidan sen kan jag surfa ett tag sen upprepar det sig igen.. ----- Länk |
|
|
Om du är inaktiv en längre stund så kommer du automatiskt till startsidan. /T.P. Länk |
|
|
T.P. :Jo jag vet..men det händer även medans jag surfar runt på forumet. ----- Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.