|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
| Det går nästan inte att surfa runt på siten just nu. Är det någon annan som märkt av liknande? | |
|
Mycket segt just nu... Mvh Anders S. |
|
|
mkt segt just nu!! lite frustrerande.. |
|
|
I bland går de jätte fort och i bland inte .. Mvh Teres |
|
| Nu verkar det vara full fart igen. | |
|
BMWPower-crew: Behövs det mer stålar till en ny server nu igen eller vad är det frågan om? |
|
|
fruktansvärt segt nu... |
|
Apo |
ny internetleverantör behövs kanske? |
|
Lite då och då kommer jag inte åt sidan överhuvudtaget! //Robban BMW CS #4729 Länk |
|
|
Samma här, sitter med riktigt snabb uppkoppling men ofta fungerar inte BMW Power alls, och för det mesta går det fruktansvärt segt. Fredrik M - Z3 2.8 Länk |
|
|
Det ärdet inte fel på min dator då... för jag har samma problem... _____ |
|
|
Funkar finfint ;-) /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
| Jag tror inte det är serverproblem. Möjligen kanske strul med providern? | |
gangsta_toth |
Ibkand kommer man inte ens in i forumet. Blir utkickad till förstasidan. |
|
Tja. Då och då är det helt kört att surfa på sidan, själv sitter jag på ett mkt stort Telecom företag som har egen lina. |
|
|
Har aldrig haft problem med sajten.. Funkar finfint E-34. Need i say more? Mvh:FrIIk |
|
|
Segt som få är det ibland, när man är innen några timmar om dan så märker man hur segt det har blivit. iofs så har jag bara 0,5 mbit men det har gått mycket snabbare... BMWPower crew: nån kommentar?? Säg gärna till om ni behöver en ny server eller dyl, tror det är många som vill hjälpa till.. ;) -=$¤CimmenpoweR¤$=- Ägare till 490 friska BMW hästar! Länk |
|
ant |
bmw_m6: 512kbit/s räcker lugnt till att skicka den info som återfinns i forumet utan märkbar fördröjning. det är oftast inte bandbredden hos klienten som är den svaga länken, det hela beror på andra faktorer. ========== Länk |
|
Dotcom döden.... Snart sitter vi och chattar via faxen allihopa, då kan vi snacka segt forum! |
|
| Starre: Ericsson, LGP, Allgon eller någon operatör? | |
|
Har samma erfarenhet som du Starre...går assegt och ändå har jag 10 mbit hemma med 13 gbit backbone. Går segt på jobbet med där jag har 0,5 mbit..... /Simon |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.