|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Är lite intresserad av vilka kulörer som är vanligast på E34 M5, vilka har ni och vilket nr är det? Har någon en "Sonderlack" från fabrik och vad står det då för kod? Har själv 181 Diamantschwarz, den verkar vara ganska populär, både på 3,6 och 3,8 liters. Vita och gröna verkar vara väldigt ovanligt. //Sniffer | |
|
Diamantschwartz här med.... "One for economy and One for the fun of it" |
|
| Min förra var Misanoröd+klarlack(omlackad i originalkulör).Rätt ovanligt med klarlack men alla vet ju hur röda bilar KAN bli....Snyggast e Mauritiusblå.... | |
|
Min är "Mauritziusblå", tror det stavas så. Den och avusblå tycker jag är de snyggaste färgerna. /// Riktiga motorer suger /// |
|
| sterling silver diamant svart längst ner | |
|
Diamantschwartz här med.... /Jimmy Länk |
|
| Alpinvit ä min. Har inte sett så många. | |
|
Vinröd. Vad riktiganamnet är vet jag ikke! Har ingen lapp kvar i motorrummet. MVH Andreas |
|
ant |
jag svarar för min kompis som inte finns på detta forum.. han har en M5 -90 Macaou blå eller vad den färgen nu heter. Den är väldigt mörkt blå. Snyggt är det iaf. ========== Länk |
|
Färg:Schwarz 2 Kod: 668M Antal tillverkade M5T i färgen 668M: 43st. -=$¤CimmenpoweR¤$=- Ägare till 490 friska BMW hästar! Länk |
|
Gemini__ |
Avusblau metallic. Kod: 276M Mvh: Thomas |
|
bayerischemotor: skulle gissa på Calypsorot metallic 252, vill minnas att jag sett din finska M5:a på någon hemsida, har du eller har du haft Azev fälgar? ant: den heter Macaoblau (nr 250), mycket snygg! bmw_m6: din är en metallic lack? M brukar stå för metallic, det förekommer två beteckningar med 668, både M och U, där U = solidlack. //Sniffer |
|
|
Hallo!! Min är Alpinweiss II, 7 st tillverkade i denna färg som touring. Sakke |
|
|
Fjordgraumetallic. 310 Tror inte den är så vanlig, har inte sett någon annan iaf. Mvh - David |
|
///M5T |
Individual-lack i Porsches viol-blå metallic (veilchen-blau). Står "Sonder lackierung" på etiketten under huven om bilen är beställd i en färg som inte ingår i BMW's ordinarie sortiment. Länk |
|
Diamantschwartz Tror det är den vanligaste färgen.... Men sterlingsilber, macaoblau, bostongrön (tror det är det..) är kanonsnygga! |
|
|
Tror det stavas Lagunen grÜn fast med litet tyskt y förståss. : ) Riktigt fin faktiskt. Om jag får säga det sjäv och det får jag ju. |
|
| Den jag hade var den snyggaste av alla färger: Schwartz. | |
|
Mäkinen Det kan det inte vara det är ju min som är den snyggaste färgen Daytonaviolett. M5 TOURING DEN SNABBA HUNDBILEN |
|
|
Sniffer: Ja det kan mycket väl stämma ett den heter Calypso. Japp jag har den på vissa hemsidor. MVH Andreas |
|
| min är macoblaumetallic väldigt snyggt speciellt i när solen börjar gå ner | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.