|
Sida 7 av 7
|
|
|---|---|
| Har nu själv upptäckt nu att min 520 låda inte går på riktigt på 528 motorn. För lådan är lite för liten. Är de någon som vet vilken låda jag nu kan använda mig av? finns det fler än 528 lådan som kan passa? | |
|
Har en Verona Röd 520i -76 med BBS frontspoiler, Zender sidokjolar och en Hella bakvinge som jag fick överta 2009. Bilen är under modifiering av motor och kaross. Ska montera OK och ventilerade skivbromsar runt om från 6serien + Bärarmar bak från en E12 baserad 633, Grövre krängningshämmare, Bättre dämpare+fjädrar runt om. Motorn kommer att ha mellan 180-200sughk (i motorn) och ersätta K-jetronic med eftermarknads sprut+tändsystem. Någon som ligger och ruvar på en 5-växlad sportlåda eller en Diffspärr? |
|
|
Läckert wastro ! Jag har själv hittat tillbaka till bmw efter några år utan.. Kör nu en 520i -79 Luxus, helt original Billy aka Fantômas |
|
|
Jag har en 520-74 som gått 12000 mil. Uppgraderad till 528 inredning med tonade rutor, servo, klocka i mittkonsollen o varvräknare från 520i. Nästan som en luxus. Tyvärr ingen lucka. Mvh Jonas B |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.