|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
"The new 5-Series (codenamed E60) was caught on the roads here in Germany with only the slightest camouflage around the headlamps and taillights. We've gently — by way of computer graphics — removed the few pieces of tape to give you a glimpse of what appears to be the actual design." Länk Länk /RS2 | |
| Om den ser ut så så går jag hellre och köper en Toyota Avensis. | |
|
Ja... Vad ska man säga. Man vänjer sig väl... /Johan [CUL8ER] |
|
|
RS2: Ser inte bilen lite väl skarp ut jmf med bakgrunden? Mest en tanke... Mvh Asken |
|
|
Photoshoppade, och har funnits online i typ 2 månader.... Old news, RS6 ;) Mvh Kalle H, BMW CS[syd]#5120 ____ Länk |
|
| RS6=RS2, sorry. | |
|
är det något som katta ha dragit in från lagårn lr?, man ursäktar för detta, men det var min första tanke om bilen iaf. Behandla din bimmer som du själv vill bli behandlad... |
|
|
Av alla de bilder som jag sett på nätet och i tidningar så är nog dessa de som är minst "photoshoppade". /RS2 |
|
|
Örk.....Va de en mazda Lr? E-34. Need i say more? Mvh:FrIIk |
|
|
Asken: Beror nog på att den är plåtad med teleobjektiv, som ju har kort skärpedjup. Därav "friläggningen" tror jag. /Beemer |
|
| Såväl bak-som- framljusen är iallafall photoshoppade. Och det är deras utseende som man är nyfiken på..... | |
|
Ser ju fan ut som en jävla japanare... /Erik |
|
| Hur den än kommer att se ut, så har jag förtroende för BMW. När E39 kom tänkte jag "jaha... Det var det" JAg tyckte den var asful! Sen vande man sig, sen kom M5.. Snyggaste BMW:n hittills.. Dock har jag inte vant mig vid nya 7an, än.. | |
| De har gissat lite fel när det gäller lyktorna. I övrigt är bilen snygg. Jag tror lyktorna också kommer att bli bra. | |
|
MdCruiser, sitter du på inside-info? ;) Förstår att du ej kan avslöja något, men det låter väldigt betryggande att lyktorna inte kommer se ut sådär! Vet inte om det var här jag läste det, men senaste ryktet jag hörde är att de maskerade bilar som rullar runt är mulor, som inte alls är speciellt lika den färdiga produkten, vissa delar undantagna naturligtvis. Tror i likhet med sallepwr inte att BMW kommer göra oss besvikna denna gången heller! |
|
|
Sorry, men ni får nog vänja er vid Chris Bangles design! Här har ni några andra mer "photoshoppade" bilder. Som ni ser så är det inte så mycket som skiljer dem åt. /RS2 Länk Länk Länk Länk Länk Länk |
|
| Tycker den ser helt OK ut, i synnerhet touringen. Dock liknar den en padda sett framifrån. | |
| Min karriär som BMW-ägare kommer i väntan på vackra modeller få ett uppehåll. Jaguar, Alfa Romeo eller Mercedes är tänkbara kandidater när E39:an tjänstgjort färdigt. Det känns lite penibelt som BMW-anhängare att inse att de flesta europeiska premiumtillverkare gått ikapp och förbi BMW i grenen design. Det är med förundran jag tittar på nya sjuserien eller den motbjudande compacten. Att dessa modeller kommer från samma tillverkare som spottat ut modeller som E24, E34, E38 och alla andra linjesköna modeller från 80- och tidigt 90-tal är högst besynnerligt. | |
| Den bakdelen är lika intressant som en våldsamt överviktig kvinna, bara för att man har blivit van vid de tidigare modellerna från BMW behöver inte innebära att samma kommer att gälla alla framtida modellserier. det är uppenbart att den mesta mödan satsas på fronten, synd tycker jag eftersom det blir bakdelen de flesta får uppleva när man kör om:-) | |
|
Måste nog tyvärr hålla med dig Bjoerck. Chris Bangle är kontroversiell även internt. Har ni sett nya Z4an? Jag var enormt negativ tills jag såg den i verkligheten. Men det tar ett tag att vänja sig. :-) /RS2 |
|
| Jag tycker INTE om nya 7 serie, återstår och se hur 5 sreien kommers e ut men vad ja har sett så verkar den bättre än 7 ser, påstår inte att den är riktigt ful men det passar inte på en 7 a. Aldeles för knubbig och sportigt designat. 5 seriens front är jag inte riktigt förtjust i och bakdörrsfönstrerna likaså, har tills nu altid berömt E38 an och haft den som klart före val än tex mb sklass o audi a 8. O andra sidan så måste det var svårt och följa upp med bilar som E39 an o E38 som enligt min mening är två av de snyggaste bilarna. E39 an Lite för vanlig för att man ska höja ögonbrynen när man ser en men ändå, det är inte mycket på den som man vill ändra på:) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.