|
Sida 5 av 6
|
|
|---|---|
|
Teres: Om du får ca 1000 riksdaler kan du komma och prata bilvett med min tjej och lära henne att tycka om bilar på det sättet som du gillar dom :)))!Snälla? ;D /MVH Michael |
|
|
immer: Hehe jag har allitd varit mitt eget orginal =) Fast de kanske beror till störe del att jag alltid har haft mer killkompisar en tjejkompisar =).. Har alltid varit roligare och lekt med killar en tjejer ...Men sen är de ju inte alla tjejer som tycker om bilar som din tjej ... Är hon inte de minsta intreserad så kan de bli svårt att få henne och gilla bilar =/ Mvh Teres |
|
|
Tycker det varit riktigt kul att följa den här tråden, och då speciellt diskussionen om avundsjuka. I likhet med dig Hubbe325 så är inte heller jag avundsjuk på en person som kör en 325 -88, men du får ju ändå ha i åtanke att vi har en helt annan referensbild än en nittonåring. Vi börjar ju båda närma oss de trettio (hemska tanke...*S*) och har välbetalda jobb. Då är det inga problem att köra fina bilar om man vill det. Men en nittonåring har ju som sagt en helt annan referensbild - de har nyligen tagit studentexamen och har följaktligen inte lik god ekonomi som vi. Jag kan därför mycket väl tänka mig att många killar och tjejer i hennes ålder är sotis på henne! Tack o hej! |
|
|
Gilo raff: Jag har låååångt kvar till 30, flera mååånader..... suck... Jag kan förstå den synpunkten, men vi vet ju inte åldern på den som sabbat hennes bil. I så fall bör det ju vara någon i hennes umgängeskrets som är avundsjuk på just henne, för inte sprang man runt för 10 år (då jag var 19)sedan och var avundjuk på bilar från -78. Men det kanske är jag som är konstig och aldrig förstört saker bara för förstörandets skull. De bus vi gjorde som tonåringar sträckte sig till att tex rycka loss en navkapsel från varje bil på parkeringen och lägga dem i en stor hög. tämligen oskyldigt. |
|
|
Jag tror ju i alla fall inte det är någon 30+ som har skadat bilen. Nej, det troligaste är nog någon 15-20-åring. Även om inte min ungdom var så oskyldig så sträkte den sig i alla fall inte till "oskyldiga". Nej, troligast är väl sabbotören någon som ville vara lite rolig på väg hem från krogen. |
|
|
Ja de är ju svårt och veta vem de är .. Men som sagt de är säkert nå amatörer typ 15-20 åldern som ni säger... Finns mycke pundare i den här stan ...de är väl inte omöjligt att dom trode typ en cd satt kvar i bilen eller nått sånt ... Bara för man har en gammal bil så behöver man inte ha sämre såna grejer tillexempel...Och så vart dom sur för att de inte fanns nått i bilarna på den där prakeringen den kvällen som exempel... Vad vet jag, inte så mycket och göra åt nu...... |
|
|
Synd på din bil Teres! Har råkat ut för skadegörelse på min alpinvita 525:a och det är minst lika fult som på en svart bil. Hoppas på att få se din pärla i galleriet snart! Letar själv efter en Diamantsvart 535, med schiinn. E-34. Need i say more? Mvh:FrIIk |
|
|
Jo den ska komma ut där =) Men jag måste ta lite färna kort först....Ska få på ett par ögonlock och M-spoiler och en annan bakvinge en den som sitter där... uscha tycker inte om orginal vingen om jag ska vara ärlig =) |
|
|
Teres: Jag har en Volvo 850 vinge på min E30.... :) __ Länk |
|
|
Volvovinge!!!+++ gör korstecknet! schhhh!!aahhh..he,he... Tänkte köpa ett spoilerpaket, o vinge själv till min...men pengarna går nog till ett par nya fälgar (suck).. men ja får ju nya Mod 72 Hamannlike #17#...Yesssss! E-34. Need i say more? Mvh:FrIIk |
|
|
Friik: Du kan få köpa den av mig om du vill, ska bara ha 8000 för den. Bromsljus har den oxo hehe ;)) Men den kanske inte passar på din 525:a.... ;) Nä, usch....men det är sant att det sitter en sådan på IX:en. Tro nu inte att jag satt dit den! Den satt på när jag köpte den för några veckor sedan.... Gillar inte vingar så värst mycket, men man kan inte tro det när man ser bilen. Passar bra faktiskt. Men den ryker nog så småningom, men just nu finns det lite att ta hand om på den bilen som har högre prio.... __ Länk |
|
|
8000;-....va billigt!! ja tar den direkt!! he,he...Klistra fast den på min gamla Saab 900, så sticker det ordentligt i ögonen på min Volvotokiga granne!..hä,hä.. E-34. Need i say more? Mvh:FrIIk |
|
|
wolv :jag vet en som hade en 850 vinge på en e30 .. men den strack på mitten den av någon konstig anleding.. Lär ju säga att de så ganska tufft ut =)... Men jag vet inte om jag själv är så sugen på en sån .. ska leta runt och se om jag hittar nå kul.. som sagt en är de inte sommar ... |
|
Rico80 |
om du har mer än trafikförsäkng är det bara att ringa till polisen o säga att du har blivit på kör på en parkering och då kommer dom antingen dit o kollar eller så får du åka till dom o visa bilen så skriver dom en rapport som du lämnar till f-bolaget o vips har du ny lack utan självrisk!!! *Gaspedalen har bara ett läge i botten* |
|
hmm se pass.. /Mvh Göran |
|
|
kanske lite sen nu och gå till polisen.. Man skulle nog ha gjort de på en gång...???? Mvh |
|
Rico80 |
teres: varför är det sent??? dom vet väl inte när det hände om du nu inte redan har pratat med ditt f-bolag!?! annars e det ju bara att åka ner på stan ställa bilen på en vanlig parkering med någelunda mycket parkeringskunde eller hur man ska säga låta bilen stå ca 30 minuter sen ringa polisen o säga att det nyss har hänt =) jag vet det är ful men det är ju en parkeringsskada från början alla känner ju inte till reglerna o då får man va lite ful ibland =) hoppas det löser sig!!! *Gaspedalen har bara ett läge i botten* |
betriebsanleitung1 |
Det är kanske inte så bra nu när det stått på ett allmänt forum. |
|
Varför skulle det vara utan självrisk? Det är sant att trafikförsäkringsföreningen tar parkeringsskador där förövaren har smitit, men självrisk får du allt betala, tror den är c:a 2000kr. Du behöver inte ha mer än trafikförsäkring för detta, det spelar dessutom ingen roll om du anmäler det direkt eller när du väl märker det, dvs du behöver ej hitta på att bilen stod där och där. |
|
Rico80 |
hade en kopmpis som gjorde så o han behövde inte betala nån självrisk!! *Gaspedalen har bara ett läge i botten* |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.