|
Sida 5 av 5
|
|
|---|---|
|
starre: Här kommer bilderna på installationen. Växlaren skall flyttas in i racket på vänster sida. Skall se om slutsteget får plats där också: Länk |
|
|
Håller med dig Zlaatan att svart är den grymaste färgen! Men som sagt... bor man inte i soliga Californien utan i Svedala så är den ack så opraktisk! *Best Man Wins* ________________ Confucious say: Man who run behind car get exhausted. |
|
|
Zlaatan: Det var ju inte så många M3'or, mest e46'or med M front ;) En ren svart bil är nästan alltid snyggare/råare än samma bil med en annan färg, det är väl just det där att man måste tvätta den varje gång man ställer in den i garaget efter en tur för att inte må dåligt i själen. Men eftersom BMW har så många individual färger att välja bland så skulle det inte vara mitt första val. |
|
|
cyberkallen: Tack för bilderna låter det bättre än H/K?Vore kul att få lyssna på det live:)du är inte på väg till Stockholm?:)) BMW-Coupe:Tack |
|
|
WilleW: 11st var det ju iaf.... :) BMWCoupe: Håller med om att den är opraktisk! tyvärr.... |
|
| Hittade en länk till bilder av olika silverfärger (bland annat). Av intresse? Länk | |
|
starre: Är i Stockholm i snitt 1 gång/vecka men har aldrig lyckats checka in M3:an på planet. Åsså var'e det här med körkortet. Har hört att de är lite kinkiga med det i hufvudstaden. Stereon. Jotack. Det låter helt ok. |
|
|
cyberkallen: Den var riktigt bra ha ha ha ha Om du köper en extra plats åt Bmwen.......... Skämnt och sido jag känner några i GBg så jag kommer nog......snart över. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.