|
Sida 4 av 5
|
|
|---|---|
|
Våga vara annorlunda! Snygga (& annorlunda) kombisar är: - Oxfordgreen/kanel (Länk - Phoenixgul/kiwi (Länk - Solid svart/ir (Länk Själv kör jag IR/IR så den får du inte välja. :-) Var försiktig bara när du får bilen. Det är alldeles för lätt att köra lite för fort med den. Blev av med lappen i två månader t o m 13 mars (43 km/h för fort). Så nu får hon stå i garaget, lilla Bettan. |
|
|
Länkarna pajade. En gång till: - Oxfordgreen/kanel Länk - Phoenixgul/kiwi Länk - Solid svart/ir Länk |
|
|
cyperkallen: Har du oxså åkt men visst hade vi kul under tiden:)) Vad har du för utrustning på din m3? nofix16: Blue Water" var ju väldigt lik "LeMans blau" nej dessa är inte lika två helt skilda färger eller har du ändrat inställning på din skärm? BMW-Jonas:När måste du bestämma dig? |
|
|
Starre och Jonas, ooops. Tillfällig förvirring! Det var SILVERSTONE metallic jag tänkte på, inte LeMans!!! Kan ni iaf hålla med om att Silverstone och Blue Water är ganska lika, eller börjar jag bli färgblind? Nu hittar jag ingen länk till en silverstone, men det finns en här: Länk |
|
|
starre: Brukar ha bättre koll på hastigheten, men denna gången tryckte stortån till lite för mycket. Trist att få körförbud efter bara en dryg månad med bilen. Utrustning: - IR läder - SMGII - 19" - larm - fövaringspaket - eftermonterade högtalare, baslåda bak (2 x 10"), extra slutsteg, Alpine mp3-växlare |
|
|
nofx16: Där håller jag med. Silverstone och Blue water är lika Mvh Jonas |
|
|
Cyperkallen: Jag lovar att inte ta den kombinationen:-) Mvh Jonas |
|
|
Cyberkallen: Den eftermonterade bil stereon som du har kan du ordna någon bild på instalation och är det i kombination med H/K anläggningen. Det är skit svårt att köra m3an i normal hastighet!jag vet....... nofx16:ja nu har du kanske ställt in skärmen bättre:)sorry om jag svarade på en fråga som du fick på forumet om inlägg och regler..... BMW-Jonas:När har du deadline? |
|
|
En bild till er som är helt färgblinda eller inte ens har sett de blå färger som ni pratar om. :-) Och det börjar bli minst lika jobbigt med alla varianter av silver och grå (Titanium Silver, Sterling Gray, Silverstone, Silver Gray, Blue Water, Steel Gray, osv). Hoppas du inte har beslutsångest Jonas! /RS2 Länk |
|
|
BMW-jonas: Jag skojade..... fattar väl att man inte har kamelskinn i bilen, skulle ju bli jättejobbigt att sitta på pucklarna. ;-) |
|
|
Hubbe325: Är det inte det som kallas massagestolar;-) Starre: Deadline, jag vet faktiskt inte måste kolla. RS2: Jag har beslutångest:-) Har dock sållat lite så valet står emellan Silvergrå med svart skinn Carbonsvart med Cinnemon dvs Kanel |
|
|
Carbonsvart är grymt läcker......när den är ren! Kombinationen med "kanelfärgat skinn" är mycket snyggt! Mvh |
|
|
Bmw Jonas: Ja säger Carbon svart med kanel skinn. Du ångrar dig inte. Jag har personligen aldrig sett en mer lyckad färgkombination den e helt enkelt "breath taking" Bmw har stjärnan under huven. |
|
| Hur är det med svart lack. Har aldrig haft en svart bil. Mer jobb att sköta eller räcker det med den vanliga veckotvätten? | |
|
Jonas, Min är Carbonsvart och visst kräver den mer skötsel men det är det definitivt värt! Om du gör någon typ av återkommande lackskydd, tvättar den själv ofta och har innomhus garage så är det OK. Har du bestämt vilken färg du ska ha på inrednings listerna? Titanium Shadow, Brushed Aluminium Shadow eller något annat? Om du beställer SMG II så får du nedre delen av ratten, SMG II paddlarna på ratten och foten/ramen till SMG II växelspaken i Titanium Shadow oavsett vilken annan färg du väljer på inredningslisterna. Så ett tips är att välja Titanium Shadow även till Cinnamon läderklädseln annars kan det se lite konstigt ut med olika detaljer i olika färger. Se bilden nedan med Titanium Shadow och Cinnamon. Länk Här har du också den officiella europeiska orderguiden med alla tillgängliga options och priser om du inte sett den tidigare. Länk Lycka till! /RS2 |
|
| Det är just Titanium listerna jag ska ha och just av den anledning du nämner. Annars hade jag valt borstad aluminium. Trä passar inte alls på en M-bil i mitt tycke. | |
| starre: Det är inte H/K utan jag bytte ut alla högtalrna plus att jag la in en baslåda i skuffen. Skall ta lite bilder vid tillfälle. Återkommer. | |
Fisken |
JAg är lite nyfiken hur färgerna står sig rena. Jag vet att silver är "lättast" att hålla ren. Men hur ofta måste man tvätta bilen om man vill att den ska se snygg ut? Hur står sig den röda,blåa, svarta färgen m.m?? CArbonsvart är ju skitsnygg,men nog ganska svår at hålla ren. |
|
Fisken: Har en svart bil just nu får den tvätt 2-3dgr/vecka då är den i alla fall ren de närmaste 40m..... |
|
|
Tyckte förut att imola var skitsnyggt men efter att ha sett imolan i alla möjliga ljus så har jag kommit fram till att den är bara snygg i direkt solljus. Den blir mycket mörkare i skugga och inte alls lika attraktiv.. Har kommit fram till att svart är den absolut grymmaste färgen du kan ha på E46'an. Titta på M3'erna här: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.