|
Sida 2 av 5
|
|
|---|---|
|
wendtan: Vad kul att du oxså tycker om solid svarta M3:))vilken inredningsfärg var det på den som du såg i Malmö? BMWCoupe:Din trista stålgrå är mkt snygg! |
|
|
Skulle inte välja Imolaröd II tycker den är för mörk tacka vet ja Hellrot! Klassisk fin färg är Titansilver lite vanlig men inte ett dåligt val. Stålgrå är en av favoritfärgerna på M3 E46 synd att den försvinner det leder mig till Silvergrå om den liknar Sterlinggrå vilken jag inte gillar så är den ingen hit och då skulle mitt första val bli Mystikblå av dina alternativ med reservation på att jag inte sett någon bil i Mystikblått. Mitt första val ur standardprogrammet skulle vara Carbonsvart ännu bättre Individuallacken Estorillblå kan inte bli bättre! MVH Stephan |
|
|
Carbon svart är helt klart min favorit också... :-) Men oavsett vilken färg du väljer Jonas så kommer du att bli nöjd! /RS2 Länk Länk Länk |
|
|
Tror på Silvergrå!! Är inte individual-färg ett alternativ? Tycker att BMW borde bjuda på detta med tanke på att de inte levererar din 600.000-kronorsbil i den färg du från början beställt!!!!! Mvh Kalle H, BMW CS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
Starre: Det var ljusare läder väldigt lik detta: Länk Jag föll som en fura, tyvärr var bilen såld. Såld för 395 000 :- Den hade gått 1800 mil. Hade ätit makaroner än idag om den varit till salu. Det lovat jag. Det gick inte o motstå den bilen. Stod givetvis på 19" varianten. *drömmer* Bmw har stjärnan under huven. |
|
|
wendtan: det var billigt du kommer inte i håg utrustningen med tanke på priset? |
|
|
Tack för alla tips! Jag har dock inte kommit närmare något beslut. Ska man sticka ut eller ska man ta ett"säkert kort" . Jag väntar dock in bilder eller färgprov på silvergrå. Om man skulle satsa på individualfärg så är mina favoriter Estoril Lemansblå Tecknoviolett Nån som sett dem live och kan kommentera? Mvh Jonas |
|
|
BMW-Jonas: Det är klart du ska vara lite vågad i ditt val, därför tycker jag så här om jag ska förslå alternativ som du inte hade med i ditt första inlägg: 1. Laguna Seca Blau 2. Phoenix gul 3. Estoril 4. Imola röd 5. Solid svart __ Länk |
|
|
laguna seca blå: Länk __ Länk |
|
|
Starre: Jag vet att de inte satt nav i den. de var en 01:a Har inte stenkoll på vad som e standard i m3an men jag vet att den hade vad ja kommer ihåg: PDC, HK sound system, elsportstolarstolar (e de standard?) ett telefon system med röst styrning. Och en mörk ädelträvariant som jag tyckte passa väldigt bra i bilen. Den harmoniserade med skinnet så grymt bra. Han som köpt den hade bytt in sin 330 från föra året. Möjligt att han fick bra betalt för den eller så. De var en import bil har jag för mig. Bmw har stjärnan under huven. |
|
|
Tyvärr inte sett någon M3 E46 i Estorillblått finns det någon i Sverige? Däremot Estorillblåa Z3M, M3 E36 och X5 4.6iS mycket mycket snyggt. Länk Länk Länk Technoviolett är en snygg färg en av favoriterna bland Individualfärgerna. Länk MVH Stephan |
|
|
Är inte estorilblå också bara en invidual färg till M3 E46?? /Johan [CUL8ER] |
|
|
Den sidan fanns det ju en bra samling bilder på Länk hittade ens om jag tyckte var snygg Blue Water (en bit ner i tråden) Länk |
|
Fisken |
Jag tycker du ska ta imola röd. De e ju en "sportbil" de e så snyggt med röda sportbilar. Men om du har pengar och vill ta en individuell färg, så skulle jag aldrig tveka att ta Silverstonefärgen med 19". Sååååååå läcker. |
|
Usch, den sidan var nästan jobbig att titta på med alla bilder. Habegäret blir nästan ohanterligt! __ Länk |
|
Fisken |
Den här mystikblå ni säger, vilken färg är det? Hur ser den ut, hittar den inte.. Här har ni massa färger på m3 E46 Länk |
|
Ett tips Johan är att välja en färg som du har sett i verkligheten på just M3an. Många färger som är bra på t ex en Z3 eller en E36 M3 passar inte alls på nya M3an. Estoril blå t ex är en jättesnygg färg på E36 M3 men kanske inte lika bra på nya M3an. Det finns många snygga Individual färger som t ex Aeagean blå, Sephia, Techno violett och Velvet blå om man nu gillar den typen av färger (se bilden nedan) och tycker det är värt pengarna. Tyvärr så kan man inte beställa LeMans blå längre som Individual vad jag vet. /RS2 Länk (Sephia och Techno violett) |
|
///M5T |
Kan inte låta bli att tycka om Laguna Seca blå... |
|
Här är några bilder på nya Mystic blå. Den har betydligt mer djup än Topaz och är mer metallic. /RS2 Länk Länk Länk |
|
|
BMW-Jonas: Nu när alla sagt sitt är det väl ännu lättare att välja färg :) /Johan [CUL8ER] |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.