|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
@FRIFART. Kan du scanna och lägga upp eller maila till mig. Stort tack på förhand. Jag kan intyga att det är en skojig bil.Har endast 205:or på bilen så det är mycket svårt att få fäste även på 2:an. Bilen väger 1205kg med full tank vilket ger 3,65Kg/hk att släpa på. |
|
|
heh e... har du kvar 316i emblemet på den :) |
|
| criss menar du från repotaget i Automobil?? i så fall kan jag göra det, det kommer dock att ta en tid för tidningen har jag inte hos mig just nu utan ligger på ett annat ställe inplastad i min överiga samling. | |
gangsta_toth |
Jag och nog många andra vill nog också kolla!!! Please, var lite bussig, och lägg upp den nånstans som du sen länkar den till. |
|
@deejaywasp Japp. @FRIFART Det är nummer 4 årgång 1991. Tack på förhand. CS |
|
|
Tack criss så bra då vet jag att det bara att bläddra fram till rätt nummer, hatar att behöva gå igenom samlingen för att hitta ett visst repotage. Eftersom jag är rätt noggran ligger allt som tur är i rätt ordning från 1990 fram till idag med samtliga nummer inplastade, tyvärr saknar jag en del nummer från startåret och fram till 1990, kanske är det någon som känner någon som är sugen på att sälja av några nummer i bra skick? Det lugnt jag skall fixa detta, lovar men kan inte göra det nu på stört pga att tidningarna ligger på annan ort vilket jag tidigare sa. |
|
|
Ja.... det skulle vara intressant att läsa det repotarget... väntar med spänning. _____ |
|
|
@FRIFART Har du varit på den andra orten innu? Mfg CS |
|
| He he criss, nu har jag tidningen med mig..väntar bara på att få ordning på scannern....jag kommer alltså att maila bilder till dig och alla andra som är intresserade av detta...mer om detta senare.. | |
| criss jag har hela repotaget (4sidor) inscannat, är du fortfarande sugen??? :-) | |
gangsta_toth |
Jag vet att jag är sugen... Sugen på bilderna alltså. Vad trodde ni?.. |
| gangsta_toth, japp då lär du ha en liten överraskning i din mail-låda då :-) | |
| Tomten gav också dig criss en liten efterlängtad överraskning, hoppas att det gick bra för er..jag fick en liten varning om att filen är ngt för stor. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.