|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Länk he he.. här kan man rösta på bästa bilsajten. bmwpower ligger lite efter. klicka på + eller -. :) (blir inte förvånad om någon redan klistrat in den här länken) (eller om den raderas utav nån moderator) hejdå | |
Scheckheft |
Hej, nu har jag lämnat mitt "klick". /Scheckheft Länk |
|
Jag med:) Snackade med Asken idag om bilbyte då jag går i dom tankarna, och jag sade att om man nu skulle vilja byta märke (gud förbjude!) så blir det svårt då just bmwpower är så grymt bra forum,möjlighet att knyta bra kontakter mm. //Robban BMW CS #4729 Länk |
|
|
Jag har klicat jag med. Men det är en värdelös mättning. Man kan t.ex klicka 100 gånger och varje röst updateras...så länge dem inte har en cookie som förhindrar multipla klick från samma IP adress så är den där undersökningen inte mycket värt.... _________ More power! Vill ha kompressor jag med! Länk |
|
|
Hmm skulle man trycka på + tecknet?? för det gjorde jag och fick fram som 45röstade och kunde inte klicka fler gånger! MvH Bmw 4-ever Länk |
|
| har klickat här med!! | |
|
Dessutom kan man "minusklicka" på andra siter, så att en speciell site stiger relativt de andra... Mvh |
|
|
Klick! /Larsa |
|
|
Nu har "tävlingen" börjat! Audifanatikerna vill peta ner de andra och själva vara herre på täppan: Länk Frågan är väl bara vad en sådan lista säger!? Mvh |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Zon gjorde reklam för att dom hade 180.000 unika besök i november:) bara hälften emot vad BMWpower hade :)) MVH Hasso Länk |
|
BMWpower leder nu över audi ... :) // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
Bimmer7er |
Ja tack vare min klick...:) /// Bimmer7er |
|
Kan inte klicka fler gånger fnyss! MvH Bmw 4-ever Länk |
|
|
Det står ju att BMWPOWER är en bilklubb! 325 iX - "weather or not" |
|
|
Jag har också klickat... _____ |
|
| klick!!! | |
|
+ på bmwpower - på en annan...... .........BMWLundqvist......... |
|
|
nu é jag me i gänget KLICK Länk |
|
|
Självklart la jag min röst på Bmwpower :) //Palle |
|
M_Razani |
vi ligger 2:a after ZON vid skrivandets ögonblick *klick* /Flash |
| men varför står de att bmwpower är en "bilklubb"? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.