AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
1.742

Vad har ni för stereo!?

Sida 1 av 2
angelo
Har Ni någon tips angående en CD-radio (svart med orange belysning) som inte kosta skjörtan?
jocker18@home.se
Hmm... det finns en svart finlirsapparat med orange belysning som heter Naka****. mycket ovanlig i butiker, men jag har provspelat den. Det är ingen blippblopp stereo med 1000 funktioner, utan ren och skär kvalite´t och det mest nödvändiga. tror det kostar runt 2500 :-

WmB SoundZ
jocker18@home.se
stereon heter nakamitchi. svår att få tag på...

jaja, detta är helt fel forum...

WmB SoundZ
pe
3.381
per_j82
525i -90
525i -93
528i Touring -98
M5 -03
Jag kör med en PIONEER CD-Radio som är ca 3 år gammal nu. Kommer inte ihåg betäckningen på den, men den fungerar jättebra och är i exakt samma oranga färg som BMW:s belysning! Ett lyckat köp. Dessutom är den heller inget flipperspel som de flesta moderna CD-radion tyvärr är...
jocker18@home.se
Det finns billiga JVC apparater med röd färg som fungerar dugligt för den vanliga användaren.. kolla jvc´s hemsida

WmB SoundZ
fe
1.671
ferlin
Audi Q8 e-tron
Meckar i en 530xi E61 och en 320d -07 (EPA)
jag köpte en Sony för nån vecka sen..modellen hette CDX-CA600X. den är jag mycket nöjd med, röd/orange belysning..passar finfint. Inte så dyr heller, 2300:- gick den lös på.
Visa användare
3.884
peter78w
530ia individual e60 -04
525da Touring//M e61 LCI -07
Jag kör med Blaupunkt modema cd51 har blå /orange/ röd /grått färg passar perfekt till belysningen´i bilen!

MvH Bmw 4-ever

Länk
Ma
1.041
Magnus18
E39 528iAT -98
E34 518i -94 (sambons)
Hej!

Jag kör med den jättelysande blåa Panasonic:en.

Mvh Magnus

Finns det andra bilar än BMW!?
th
1.421
theprophet
Alpina 530iT "B3" -94
per_j82: Kör nog samma som dig jag då =) Exact samma färg som belysningen jag med Kanon nice =)

Vet dock inte vad det är för modell, men jag ska se om det går att ta reda på =D har nämligen ingen Ins bok till den då den fäljde med en -88:as golf som inte har ett papper ;)

______
Om allt verkar bra så är det uppenbart nått fel...
Visa användare
1.665
Dandelue
540iA Touring -94
Testa BECKER MEXICO... kostar lite men du får det bästa också...
Lycka till!
Danne

- H U M A N R A G E -
Länk
har en jvc kd-s811r...är nöjd med den, funkar som den ska och jag tycker att den passar in i instrumenteringen.

Länk

Mvh
Visa användare
433
ez
330CI cab E46 -02
318d F31 -15
Ja har en 2 rattars soundbarier utan lyse =D

// Henke Bleifuss
jocker18@home.se
Jag har en JVC KD-SH77R.
länken är samma fast med mp3 funktion..

Länk

WmB SoundZ
Visa användare
4.704
J.L
BMW M2-24
Finns en Panasonic med röd belysning, en diskret stereo som passar bra in i BMW-förarmiljön, jag har en själv i min 750i, tror at den heter CQ-RDP-142N eller liknande, kostar runt 1500 kr, då ingår fjärrkontroll.

BMW 7er-Burnouts is for wannabees!

BMW CS #5139
kika i länken denas så ser ni ;) det var det jag hde innan jag rev tu allt. Nästa bil ska få samma huvudenhet oxå.

Värt en titt?!?
Länk
mackan325
Blaupunkt hade i vart fall för några år sedan maskiner som kunde regleras steglöt från grönt till orange. Gick också att ställa in vinkeln maskinen satt monterad i för att undvika speglingar. Hög prylbögsfaktor......

Själv kör jag med en Pioneer med volkswagenblå display, helt förkastligt i sammanhanget men den satt i bilen när jag köpte den och är dessutom nästan ny = inte läge att kasta ut den :-)
Xt
2.169
Xtracrispy
Bmw 745 Li 03
Har precis köpt en Sony CDX-MP30 med mp3 funktion för 2490:- på netonnet.se! den har röd belysning, men min gamla Sony CDX-450 eller vad den nu hette hade möjligheten att välja mellan orange och grön knappbelysning!
Ro
1.708
Roffa
520D Xdrive -20
Kör med Rockford cd+mp3 minneskortväxlare.

-----
Länk
Ri
825
Ricke
540ia -97
1602 -71
Hej.
Jag kör med en Sony 4000R som lyser oranget som övriga belysningen i bilen......Otroligt bra mottagning på radion samt att det är hela 4*50w uteffekt!!!Stereon är några år gammal så jag tror inte du kan köpa en ny sådann nu.

Mvh Ricke
no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
Denna kör jag med: Länk

Riktigt tungt ljud med fet bas, från de 2 originalhögtalarna vid fötterna! Mastiga 2x25w och en top quality kasettspelare :DDD

Alvarligt talat så suger ljudet hårt, men den var svinbillig, har rätt belysningsfärg, och får duga tills jag köper nyare bil :)

Mvh
Kalle H, BMW CS[syd]#5120
____
Länk
bm
1.828
bmwlundqvist
320d xdrive Touring -12
320d Touring -21
Pioneer DEH605 från mitten av 90-talet trivs bra i min iS!
Enkel Cd, rds, de nödnvändigaste fuktionerna, rätt färg på lyse o plast = kanon. Enda kruxet: finns inta att köpa längre ;)

.........BMWLundqvist.........
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.