|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
angelo |
Har Ni någon tips angående en CD-radio (svart med orange belysning) som inte kosta skjörtan? |
jocker18@home.se |
Hmm... det finns en svart finlirsapparat med orange belysning som heter Naka****. mycket ovanlig i butiker, men jag har provspelat den. Det är ingen blippblopp stereo med 1000 funktioner, utan ren och skär kvalite´t och det mest nödvändiga. tror det kostar runt 2500 :- WmB SoundZ |
jocker18@home.se |
stereon heter nakamitchi. svår att få tag på... jaja, detta är helt fel forum... WmB SoundZ |
| Jag kör med en PIONEER CD-Radio som är ca 3 år gammal nu. Kommer inte ihåg betäckningen på den, men den fungerar jättebra och är i exakt samma oranga färg som BMW:s belysning! Ett lyckat köp. Dessutom är den heller inget flipperspel som de flesta moderna CD-radion tyvärr är... | |
jocker18@home.se |
Det finns billiga JVC apparater med röd färg som fungerar dugligt för den vanliga användaren.. kolla jvc´s hemsida WmB SoundZ |
| jag köpte en Sony för nån vecka sen..modellen hette CDX-CA600X. den är jag mycket nöjd med, röd/orange belysning..passar finfint. Inte så dyr heller, 2300:- gick den lös på. | |
|
Jag kör med Blaupunkt modema cd51 har blå /orange/ röd /grått färg passar perfekt till belysningen´i bilen! MvH Bmw 4-ever Länk |
|
|
Hej! Jag kör med den jättelysande blåa Panasonic:en. Mvh Magnus Finns det andra bilar än BMW!? |
|
|
per_j82: Kör nog samma som dig jag då =) Exact samma färg som belysningen jag med Kanon nice =) Vet dock inte vad det är för modell, men jag ska se om det går att ta reda på =D har nämligen ingen Ins bok till den då den fäljde med en -88:as golf som inte har ett papper ;) ______ Om allt verkar bra så är det uppenbart nått fel... |
|
|
Testa BECKER MEXICO... kostar lite men du får det bästa också... Lycka till! Danne - H U M A N R A G E - Länk |
|
|
har en jvc kd-s811r...är nöjd med den, funkar som den ska och jag tycker att den passar in i instrumenteringen. Länk Mvh |
|
|
Ja har en 2 rattars soundbarier utan lyse =D // Henke Bleifuss |
|
jocker18@home.se |
Jag har en JVC KD-SH77R. länken är samma fast med mp3 funktion.. Länk WmB SoundZ |
|
Finns en Panasonic med röd belysning, en diskret stereo som passar bra in i BMW-förarmiljön, jag har en själv i min 750i, tror at den heter CQ-RDP-142N eller liknande, kostar runt 1500 kr, då ingår fjärrkontroll. BMW 7er-Burnouts is for wannabees! BMW CS #5139 |
|
|
kika i länken denas så ser ni ;) det var det jag hde innan jag rev tu allt. Nästa bil ska få samma huvudenhet oxå. Värt en titt?!? Länk |
|
mackan325 |
Blaupunkt hade i vart fall för några år sedan maskiner som kunde regleras steglöt från grönt till orange. Gick också att ställa in vinkeln maskinen satt monterad i för att undvika speglingar. Hög prylbögsfaktor...... Själv kör jag med en Pioneer med volkswagenblå display, helt förkastligt i sammanhanget men den satt i bilen när jag köpte den och är dessutom nästan ny = inte läge att kasta ut den :-) |
| Har precis köpt en Sony CDX-MP30 med mp3 funktion för 2490:- på netonnet.se! den har röd belysning, men min gamla Sony CDX-450 eller vad den nu hette hade möjligheten att välja mellan orange och grön knappbelysning! | |
|
Kör med Rockford cd+mp3 minneskortväxlare. ----- Länk |
|
|
Hej. Jag kör med en Sony 4000R som lyser oranget som övriga belysningen i bilen......Otroligt bra mottagning på radion samt att det är hela 4*50w uteffekt!!!Stereon är några år gammal så jag tror inte du kan köpa en ny sådann nu. Mvh Ricke |
|
|
Denna kör jag med: Länk Riktigt tungt ljud med fet bas, från de 2 originalhögtalarna vid fötterna! Mastiga 2x25w och en top quality kasettspelare :DDD Alvarligt talat så suger ljudet hårt, men den var svinbillig, har rätt belysningsfärg, och får duga tills jag köper nyare bil :) Mvh Kalle H, BMW CS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
Pioneer DEH605 från mitten av 90-talet trivs bra i min iS! Enkel Cd, rds, de nödnvändigaste fuktionerna, rätt färg på lyse o plast = kanon. Enda kruxet: finns inta att köpa längre ;) .........BMWLundqvist......... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.