|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Coolbluem3Coupe: Det var en blå M3 som man testade om jag kommer i håg rätt, kan kolla senare i veckan om du vill?Troligtviss kan man oxså se regnr så jag kan e-posta direkt till om du vill veta? |
|
| Starre, du behöver inte maila testet. Min bil börjar byggas v 16. Har inte valt färg än! Vill se prover på silvergrå först. Hur lång tid tar det till leverans efter produktionsstarten? | |
|
BMW-Jonas: Tyvärr har jag inte den blekaste aning om det men en vild chansning är ca:2-4veckor OBS! mkt vild chansning. Ett tips: När du får lev ta en titt under fronspoliern tydligen har flera M3 ägare fått underdelen skrapad vid lastning från landet i söder(Tyskland) det händer när man ska upp/ner från lastbryggan vid kajen. Finns en tråd som beskriver det, dessvärre har jag oxså en repa/skrap under min front spolier**** |
|
|
starre: Det var så att jag tror att det var ägaren som körde bilar som AMS hade ställt till förfogande. Om du nu har reg. nr på den manuella bilen som testats kan ju det vara intressant om det nu är min som körts runt. Skicka det till min email, ingen rådska, bara nyfiken ... |
|
JH |
Bilen som AMS testade var högerstyrd och engelskreggad! |
|
Notera att testresultaten för testet i AMS kommer från Tyska AMS så det är inte alls säkert att det är samma bil som är på bilderna. |
|
|
JH: Är du säker på att bilen var högerstyrd nu har jag inte testet framför mig men....jag vill minnas att det finns en bild där det framgår att bilen är högerstyrd??Kommer med en rapport i morgonbitti Johann: I testet finns flera bilder och en kort sammaställning om vad Ekblom tycker om bilen=han tycker bättre om SMG efter några varv(läses många)Så det känns som om testet är gjort av ekblom i Sverige, man talar även om vilken banan man har kört på. I samma tidningen testas oxså vilka däck som passa bäst på M3, så det vore märkligt om man har tagit siffror från sin kollega i Tyskland? |
|
|
starrre, Jag talar om det test som var i senaste svenska AMS. Om du läser testet framgår det att testresultaten i forma av hårddata kommer från tyska AMS. Läs själv så får du se. Det testet med Ekblom gjordes av Sportbilen på Gelleråsen i Sverigen och var med i Sportbilen förra. |
|
| ..året | |
|
johann: okej 1-0 till dig:)) Gällande tidningen i AMS så av en ren händelse så har jag den oxså hemma:))och ja bilen är högerstyrd med halvskinn. Jag syftade hela tiden på det gamla testet som gjordes på Gelleråsen vilket minne du har eller har du tidningen där? |
|
|
starre, Jag är på jobbet så det måste vara bra minne. :) |
|
|
johann: eller är det Nisse? Sorry Ni andra om jag gled bort från huvudämnet:)) |
|
| Näe, Nisse är trevlig också. :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.