AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
3.349

BMW-förare i Malmö-trakten!

Sida 4 av 4
no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
stimpenbmw, ska ha det i åtanke :) Vore almänt sett inte så bra om det krockar med andra lockande evenemang....målsättningen är ju "the more the marrier".

wendtan, Lomma låter då utmärkt i mina öron. Där är mycket fint tycker jag :)

Mvh
Kalle
Ph
123
Phippi
e36 328i Cabrio 98'

Om alla skåningar är välkomna så kommer jag kanske ner. Har inte varit på speciellt många bilträffar men det hade varit kul att se en massa snygga BMWs uppradade.

no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
Phippi,
ALLA som gillar BMW är välkomna, naturligtvis!!!!!!
En liten varning bara: det är STARKT beroendeframkallande att åka på bilträffar :)
St
1.987
Stout
e61 530iAT M-Sport -09
VW t1 1200 Cabriolet -65
VW t1 1303 Cabriolet -73
Det finns mycket yta på gamla öresundsutställningen vid brofästet till Öresundsbron.
sant, nofx16: bor du i malmö? kanske dags att köra en runda o reka terrängen efter lämplig plats snart.... jag kan nog kolla annars, bor inte så långt från malmö.

V8 rockar fett!
no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
TripleA,

Jodå jag bor i Malmö...ännu närmre än vad du har :) Tycker i övrigt att Stouts förslag var utmärkt som utgångspunkt för träffen, betydligt bättre än Mobilia/Coop forums respektive parkeringsplatser, som jag först föreslog. Får i så fall ta med en termos skånerost att bjuda G-Magnus på så att han inte blir kinkig ;)

Stout är väl lat och orkar inte köra så långt hemifrån ;-)

Mvh,
Kalle - BMWCS[syd]#5120
____
Länk
Stout : gjutet träffställe!! lite blåsigt men tämligen läckert ställe ( kanske vi gamlingar dricka kaffe medan "testosteron-Kalle" står ute och torrvarvar....*S*)
do
66
dode
316i Compact
So when is the meeting going to happen? I'm just in the process of getting a BMW (again), just curious if I will have it by then...
I also think the Öresundsutställnungen would be a nice place!

---
Jag jobbar på min svenska...
Well dode we wait until it gets what we call " summertire-warm"..*S* so we can show off as good as possible with our BMWs...*S*
do
66
dode
316i Compact
Ålrajt! So hopefully I've got the car by then :-)
no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
Såja! Nu var grundplaneringen klar och en träff är äntligen på G!

Det blir den 12/4 i Torup! Läs mer och anmäl intresse i denna tråd: Länk

Väl mött!

Mvh,
Kalle - BMWCS[syd]#5120
____
Länk
Perfekt! kan ju inte bli bättre! hoppas bara att vi har vädergudarna med oss oxå! nofx16: bra mötesplats du valt!
Hoppas bara på en bra uppslutning av bmw-tokar.....sprid ryktet vidare!

V8 rockar fett!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.