|
Sida 4 av 4
|
|
|---|---|
|
stimpenbmw, ska ha det i åtanke :) Vore almänt sett inte så bra om det krockar med andra lockande evenemang....målsättningen är ju "the more the marrier". wendtan, Lomma låter då utmärkt i mina öron. Där är mycket fint tycker jag :) Mvh Kalle |
|
|
Om alla skåningar är välkomna så kommer jag kanske ner. Har inte varit på speciellt många bilträffar men det hade varit kul att se en massa snygga BMWs uppradade. |
|
|
Phippi, ALLA som gillar BMW är välkomna, naturligtvis!!!!!! En liten varning bara: det är STARKT beroendeframkallande att åka på bilträffar :) |
|
| Det finns mycket yta på gamla öresundsutställningen vid brofästet till Öresundsbron. | |
|
sant, nofx16: bor du i malmö? kanske dags att köra en runda o reka terrängen efter lämplig plats snart.... jag kan nog kolla annars, bor inte så långt från malmö. V8 rockar fett! |
|
|
TripleA, Jodå jag bor i Malmö...ännu närmre än vad du har :) Tycker i övrigt att Stouts förslag var utmärkt som utgångspunkt för träffen, betydligt bättre än Mobilia/Coop forums respektive parkeringsplatser, som jag först föreslog. Får i så fall ta med en termos skånerost att bjuda G-Magnus på så att han inte blir kinkig ;) Stout är väl lat och orkar inte köra så långt hemifrån ;-) Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
| Stout : gjutet träffställe!! lite blåsigt men tämligen läckert ställe ( kanske vi gamlingar dricka kaffe medan "testosteron-Kalle" står ute och torrvarvar....*S*) | |
|
So when is the meeting going to happen? I'm just in the process of getting a BMW (again), just curious if I will have it by then... I also think the Öresundsutställnungen would be a nice place! --- Jag jobbar på min svenska... |
|
| Well dode we wait until it gets what we call " summertire-warm"..*S* so we can show off as good as possible with our BMWs...*S* | |
| Ålrajt! So hopefully I've got the car by then :-) | |
|
Såja! Nu var grundplaneringen klar och en träff är äntligen på G! Det blir den 12/4 i Torup! Läs mer och anmäl intresse i denna tråd: Länk Väl mött! Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
Perfekt! kan ju inte bli bättre! hoppas bara att vi har vädergudarna med oss oxå! nofx16: bra mötesplats du valt! Hoppas bara på en bra uppslutning av bmw-tokar.....sprid ryktet vidare! V8 rockar fett! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.