|
Sida 3 av 4
|
|
|---|---|
|
Kalle: Kan glädja dig med att den är i princip okörbar i slasket och att den drar 2 liter milen. Sen att det är en klassiker, vrålar något alldeles underbart och drog min polares M3 E36 upprepade gånger på ett ödsligt industriområde i förra veckan när det var torrt är inget man ska tänka på. Du har en BMW, det är bra bilar. |
|
Axel |
En till skåning som gärna vill träffasMVH Axel Bromsen är fartens värsta fiende. |
|
Rantzow: Vilken modell/årsmodell är det du har? |
|
|
fan kommer bli riktigt fett om om vi bmw ägare träffas fört och sedan kör samlat till strippen. bmw efter bmw äntrar området. vacker syn |
|
|
Stimpen: man blir nästan lite tårögd bara man tänker på det :) Jag får se till o var en av de främsta bilarna så ja hinner fotografera en massa bimmers och lite långa nunor från Volvo o opel raggar gänget. Bmw har stjärnan under huven. |
|
|
Stimpen, Just min tanke ;) Så kan Gammel-Magnus sitta och dricka sitt sura java på BK ;-DDD Eller oj...Gasar-Magnus menar jag :P(inget illa ment Magnus...tror att du tål ett skämt :)) Snart är det vår....längtar! |
|
|
Hej! Våren vore mycket välkommen! Håller på att planera vad som ska fixas på 730:n. 17" Alpina är ett tvång och vita blinker. Och en konvertering till stora datorn, har bara det tramsiga möget nu. Får se om vi hinner med en sänkning. Mvh Magnus Finns det andra bilar än BMW!? |
|
|
Kalle: Klart jag gör det, kan väl inte dricka kaffe och drälla i bilen fattar du väl!! Undertiden kan jag nog se ut genom rutan när polisen tar dig för "störande av den allmäna ordningen genom franförande av motordrivet fordon i tätbebyggt område" ( vilken är den juridiska termen för raggarrunda....) *S* |
|
Oakman |
Jag bor i Lund, har dock ingen bmw än... men hör kanske av mig nästa år :) |
| Jag kommer... Baggis:) Frågan e bara vilken bil man ska ta med:) | |
|
Jag var nere och kolla på lappögatan idag där jag har förstått att "strippen" ska byggas och jag kunde inte se några som helst tecken på att dom har börjat :( den kanske finns lite längre in på området kanske?? Om nu inte "strippen" blir färdig i tid hoppas jag att vi kan ha en liten träff i mitten på april ändå.... Christopher ///M535i Länk |
|
|
Kolla in Drottningholmsvideon som nyss lades upp så kan ni se hur det ser ut då 3st M3 E46, 850:a, M coupe och BiTurbo står på en parkering. Torka tårarna wendtan ;) |
|
|
... missade lite text tror jag .... Naturligvis kan vi göra något liknande i Malmötrakten, fattas bara! |
|
|
Coolbluem3Coupe: Låter som jag får plocka fram digitala videokameran istället och försöka göra en liknande film om träffen härnere. Att man blir rörd inombords när så många vackra vagnar står uppradade är inget jag sticker under stolen med. De blir svårt o torka tårarna när man hela tiden har huvet utanför bilrutan när man kör för och få höra motorljudet :))) (Sportsystemet är inte på än och bilen e toktyst) Bmw har stjärnan under huven. |
|
|
Wendtan, Kul om du filmar (då jag ej haft råd att skaffa DV ännu:((), men om du ska redigera, sålåt för bövelen MIG välja musiken! ;-DDD Ser ju såhär preliminärt ut att bli en riktigt grym uppslutning med en massa roliga och fina vagnar! Oj vad jag längtar...... Förslag på hur kvällen ska avrundas? Om vädret är rätt kan man kanske tänka sig grillning på något naturskönt ställe i trakterna? Mvh Kalle |
|
|
Nofx: Såg att musiktråden försvann. undra varför? Redigering är inte rikigt min grej än. Har dock ett F-W kort i datorn och en mjukvara så jag är väl en bit på vägen. Musikvalet får vi väl göra upp om. :)) Avrundningen får nog väljas med omsorg. Polisen brukar inte gilla enorma samlingar med bmw bilar. :) Limhamnfälten med grillning hade varit kul eller kanske småbåtshamnen i limhamn? gott om plats att parkera där samt utsikt över bron. Nu bor ja ju inte i malmö så du kanske har bättre koll på var som e lämpligt. Anyhow may the weather gods be with us den kvällen. Förslag på avrundningar välkommnas. Bmw har stjärnan under huven. |
|
|
Hej! Annars finns stranden i Klagshamn, fin natur och där ser man också bron. Och parkering är det gott om. Mvh Magnus Finns det andra bilar än BMW!? |
|
|
Wendtan, du har grejorna och jag har kunskapen...vi får bilda team ;) Har läst 200(gymnasie)poäng rörlig bild/filmteknik där jag uteslutande filmat och redigerat DV. Ser fram emot att lyssna på ditt Sportauspuff, även jag ska montera ett nu i dagarna :) Ang. Plats. Min första tanke var Ribersborg/Limhamnsfälten, men vid lite eftertanke så brukar där cirkulera MÅNGA människor när vädret är fint och milt. Då blir det trångt, speciellt vid grillplatserna...... Då är nog klagshamn ett bättre alternativ, med mindre folk och poliser. Eller så kunde man löpa linan ut och Cruisa ner till Skanör/Falsterbo/Kämpinge. Finns även bulltoftafältet i Malmö med ett par rätt trevliga grillplatser, men det ligger lite öde. Kungsparken? Fortsätt spåna :) |
|
|
Nofx: Gött mos då löser de sig med redigeringen. Skanör Falsterbo brukar inte vara direkt folktomt vid mildare väder. Enda stora platsen jag känner till därnere är parkeringen till badet "havet" Mina hemtrakter annars typ Lomma finns de stora gröna ängar och grillplatser kloss till havet. Klagshamn har ja aldrig varit i men de låter som en bra ide. Tanken på att köra på kolonn ner till falsterbo skojjar man dock inte bort.:) Bmw har stjärnan under huven. |
|
|
hmm i april.. se till att det ej är helgen 11-13 april hehe för då skall jag på bilmässan i stockholm och jag vill absolut ej missa en bmw träff! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.