|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Tänkte kolla läget lite inför sommaren :-) Är det några som kommer att rasta sina bilar på bana? och isåfall vilken/vilka banor och bilar? Jag tänkte försöka med Mittsverige banan mellan Sundsvall o Härnösand och kanske någon större bana söderut. Kör själv en 328i -99 med okay väghållning (www.bmw.tech.nu). Måste väl köpa en pall med bromsklossar misstänker jag... :-D Det är alltid gratis ost i råttfällan... | |
|
Är riktigt sugen jag också, har aldrig kört på bana men typ Anderstorp ligger ju inte så långt bort. Är dock lite rädd för räcket då det som regel brukar gå fortare och fortare.... Mvh Patrik |
|
|
jag ska väl få ihop mitt e24 projekt till sensommaren så jag hoppas att jag får rasta av den innan vintern. Ev så ska -88 535 få åka runt på Mantorp den 10:e maj då AUDI club sport är inbjudna. Kinnekulle för gatbilar ska gå av stapeln 21/9 och det är årets sista bankörning och DÄR ska jag iallafall vara med 635:an. Sedan har man hela vintern på sig och laga ;-) |
|
|
Självklart ska det köras bana i sommar. Så mycket det bara går. Siktar på att hinna med Anderstorp, Mantorp, Kinnekulle och Knutstorp iallafall. |
|
|
Jag kommer också att komma med min kontainer.... Knutstorp, Mantorp och Nurburg ring är givna... sen får vi se _____ |
|
|
Jag är också riktigt sugen på att rasta dieseln lite grann... Mantorp och anderstorp är jag nog mest sugen på nu iaf... Nån som vet datum nu så här i förväg då man kan köra på banor runt om i södra sverige?? Diesel-räsern Länk |
|
|
Ni vet väl att det öppnar en F1 klassad racerbana på Gotland i juli! Dit ska jag! Tror det kommer funka som på Nurnburgring, att man betalar några spänn för ett varv. :) |
|
|
Jag säger som kentsamuel...så mycket det bara går! MVH Pelle bmwcs/SYD 4605 Länk |
|
|
Mosse, var kan man läsa om det? Har inte hört ett smack om det nämligen, vore kul att få lite mer info.. Mvh Anders S. |
|
|
Kör till pengarna eller bilen är slut! Det blir nog Nürburgring, Kinnekulle, Anderstorp, Sviestad samt en massa konbana. |
|
|
Anders S Här kan du läsa lite! :-) Länk |
|
|
coolt! Konstigt att man (jag!) inte har hört om det då.... Mvh Anders S. |
|
|
Hinner jag ska ta mig till någon bana och prova bilen på bana. Mvh Abbe Länk |
|
|
Hej! Känns inte så meningsfullt med någon av mina bilar.. tyvärr.. för det hade nog varit kul. Mvh Magnus Finns det andra bilar än BMW!? |
|
|
Javisst skall iX:en på bana! :-) --------------- Magnus M, Ordf BMWcs NORD 4047 --------------- |
|
|
Jag tänkte att jag skulle ta och prova lite med min 325:a i sommar. Jag har aldrig kört på bana så man lyckas väl köra av och skrota i bilen tänker jag.... _________________________ BMWCS #4675 Länk |
|
|
Hppas ni alla dyker upp bla på Mantorp 10 maj. Kom och rasta Audi! BMW Sport Club har tagit på sig att rasta var enda Audi i Audiklubben....ni kommer väl o hjälper till? / Den 10 maj har BMW Sport Club har banträff på Mantorp med slalom/rs bana, familjekörning, bankörning mm. Audiklubben är inbjudna. Mvh Stefan Larsson, BMWSC ps. självklart är ni välkomna på alla andra träffar oxå! |
|
|
Stefan, Det låter som en trevlig tillställning!! Speciellt att få se DKWklubbens långnäsor ;-D Lutar åt att man kommer upp en sväng. Mvh Kalle H, BMW CS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
Komplett banträffskalender i år igen: Länk Snack o info om Gotland Ring: Länk Ha de! |
|
|
hoppas jag får ihop alla projekten till bilen så jag kan ut och testa ordentligt till sommaren annars får det bli nästa år *snyft*. MVH: Zander |
|
|
Audiklubben är väl inte mycket att skylta med. Gamla gubbar hela bunten. I maj i Linköping med NA, Seat, Skoda RS |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.