|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
vore de inte lite coolt om alla som är medlemmar här på bmwpower skulle ha sitt medlems-nummer på bilen som dom har i bmwcs? typ "bmwpower #2567" | |
|
Jo det hade varit ball... Jag hade gärna sett ett medlems register här på sidan där man kan se alla medlemmar, en medlems sökmotor hade inte varit fel heller... Christopher ///M535i Länk |
|
|
Låter som en bra idé! Men om jag förstått det rätt så har BMWPower inga anspråk på att vara någon klubb....utan bara en hemsida med fakta och info om BMW. Att sedan somliga av oss forumbesökare har blivit lite smått fanatiska hade Janne nog inte räknat med när han startade sidan ;) Mvh Kalle H, BMW CS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
nofx16: Visst,de är ingen club utan en hemsida...men eftersom man registrerar sig som en "medlem" här så blir de en liten miniclub...och medlemsnummer skulle ju va mest en rolig sak för att känna igen alla här ute på stan + att de är kul å visa upp att man använder den underbara sida! |
|
|
Vi är redan nummrerade! Sätt bara muspekaren på bilden av dig så får du upp ditt id nummer längst ned på skärmen där adressen visas. mvh BLJ |
|
|
bengt: Jo,jag vet det,men kolla överst va ja skrivit!! mena att man tar nummret man har å sätter de på bilen... |
|
|
LazerEye! Tror inte att det är så många som nappar på denna ide, eftersom dom flesta verkar vara allergiska mot att ha den lagstadgade regplåten kvar på sina bilar =) _____________________________________ När det gäller körglädje så är svaret E21! Länk |
|
|
lazereye; Haha, exakt vad jag tänkte på när jag jobbade inatt! Vi (och resten av Sverige som åker E30) skulle ju kunna ha nick och medlemsnr. under nåt av baklysena på bilen? Det är ju helsnyggt på E30 tycker jag iaf... *it´s better to burn out than fade away* Länk |
|
|
Förresten, Bengt: Ursäkta mig, jag måste vara både blind och halvdöv, var såg man medlemsnuffran sa du?=) *it´s better to burn out than fade away* Länk |
|
|
hade tänkt att man kunde ha det i bakre fönstret,är riktigt snyggt om man har coupé! Braxen: Är väl en bra idé,sätter nummret i bakre fönstret...kan ju heller inte kosta mkt å trycka upp sånna |
|
|
Varför? Vill man nu ha dit något över huvud taget vore det väl bättre med användarnamnet? Lättare att känna igen någon i trafiken på så vis. /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
| verkar inte som nån bra enligt en del så vi lägger väl ner de då...men bara en fråga:När bmwcs har så kan väl vi på bmwpower lika gärna ha det,även fast de ínte är nån club | |
|
LazerEye: Vad är problemet? Det är väl bara att klistra upp "BMWPower #2567" i rutan på din bil om du nu vill det? /Micke (#31) |
|
|
Wicked: Till vänster om texten i ditt inlägg finns en ruta där ditt användarnamn står, vid sidan av det finns en huvudsymbol eller ett foto. Ställ muspekaren på huvudet. På nedersta raden på skärmen kommer det upp en textrad som börjar med htpp:// och slutar med id=.... detta id är ditt "medlemsnummer" i ditt fall id=6721. Mitt id=3967. Prova så ser du att detta stämmer. mvh BLJ |
|
ant |
se till att aktivera "statusfält" först. återfinns i menyn "Visa". i internet explorer dvs. ========== Länk |
|
micke: är ju inge kul om inte alla användare har det...ser ju mest töntigt ut om bara ja på hela bmwpower skulle åka runt me det! |
|
|
LazerEye! Jag går ut i morgon och klistar lite på bilen, så slipper du känna dig ensam =) _____________________________________ När det gäller körglädje så är svaret E21! Länk |
|
|
LazerEye: Tja, jag vet inte om det skulle se mindre töntigt ut bara för att fler har det så iof... Ser det töntigt ut så gör det väl det? :-) /Micke |
|
|
Skönt att du ställer upp Braxen. :-) /Micke |
|
|
Braxen: okej..:) va ska du klistra på för nånting då? |
|
|
Jag klistrar nog fast siffrorna på frontspoilern, så att den blir häftigast i området =) _____________________________________ När det gäller körglädje så är svaret E21! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.