|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
"hör man suckar" ska det vara /MVH Michael |
|
Bimmer7er |
Mina vänner + släkt kan inte fatta att jag lägger så mycket pengar på en bil. Men BMW är väl mer än en bil, eller hur ? /// Bimmer7er |
|
En del av mina vänner och släkten förstår mig inte alls :( Dom kan absolut inte förstå hur jag kan ha lust/ork att lägga ner så mycket tid och engagemang på min pärla. Det finns ju så myckat annat, varför just en bil ??? Tyvärr så får jag ofta höra: " Det enda du tänker på är den där bilen" ..... Länk |
|
|
Får höra både det ena och det andra på jobbet... tex att det bara är bögar och jugoslaver som kör BMW. "-Men du är ju inte jugoslav....säger dom och skrattar" Brukar dra till med att direktörer också kör BMW. |
|
| Vissa lägger all sin fritid på sport och annat så varför kan inte vi entusiaster få lägga vår tid på våra bilar? | |
|
Ni är för roliga! ;) |
|
|
*ler* Har döpt samtliga bilar jag ägt, till bekantskaps kretsens stora nöje... Men nästa alla tycker att jag har gått fö långt när jag pratar med min bil & ibland ger henne (hon heter Alexandra) en godnattpuss på taket... Lät miljöskadad, men ints så konstigt när man faktiskt är född i en Ford mustang fastback GT (& antagligen tillverkad i den också...) Gott omdöme får man av erfarenhet. Erfarenhet får man av dåligt omdöme. |
|
Len |
Vänner?.........Vad? Hur? Vilka? Len När det rullar så rullar det! Och när det gnisslar så stannar det - inte. len |
beemah |
Dom flesta vänner anser att jag är fanatisk!! MVH //Mange |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.