|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Hej! Tänker ni på samma sak som jag när ni är ute och åker i bilen? Helt plötsligt ser ni att en bmw kommer allt närmare bakifrån alt framifrån, genast tänker jag i alla fall.Tänk om han/hon oxså är en som sitter och surfar på forumet ?Man kanske till och med har haft en dialog med vederbörande person.Kanske borde ha någon hemlig kod(jag vet inte så lätt)som gör att man känder igen varandra från forumet Detta har säkert disskuterats tidigare men...... | |
|
Jo samma här! Kollar alltid noga och blir mer uppmärksam när jag får se på en BMW! =) Har hittills sett två stycken bilar med www.bmwpower.nu skylthållare! Blev helt tokig då! haha! /Manray/ |
|
|
Man kunde helt enkelt, vinka.Kanse??? Går bestämd framot! |
|
|
he,he...va på väg hem från jobbet me ett par polare då vi såg en snygg bmw. Och givetvis så frågade de om vi hade nån hemlig hälsning på forumet. De va ju på mig direkt...visa det hemliga tecknet ,Visadå...visadå..he,he.he..Det lät så roligt. Och nu ännu roligare när en sån tråd dyker upp.hä.hä... Men visst tittar man en extra gång efter ett Bmw-power märke. E-34. Need i say more? Mvh:FrIIk |
|
| Samma här! Jag är kanske inte den mest etablerade här på forumet, men visst är man nyfiken på om det är någon härifrån när man ser vissa bilar. Vi kanske borde ha en hemlig hälsning =) | |
|
Hälsar alltid på en BMW om jag själv kör BMW... //Cosmos "Borrows My Wallet" E28 Registret #160 |
|
Boppers_ |
det är ju klart att vi måste ha de |
diamantsvart_bmw |
alla kan ju köpa sig skylt hållare med bmw power, jag har det så är någon från Örebro som ser mej kan ni blinka =) Länk |
|
I shopen finns det gott om små klistermärken och andra avslöjande prylar... /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
|
En dekal hade varit trevligt men de är så stora och de på tranparent botten gillar jag inte, vill ha utskuren text. Fredrik M - Z3 2.8 Länk |
|
|
Jag har BMW CS märke och skylt... tycker det ser bra ut... _____ |
|
Tigerr |
S 328 R: Jo, klart att det ser snyggt ut.. Men det har inte ngt sammband med bmwpower.nu Tigerr |
|
Klart man tittar lite när man är ute. Lite koll har man ju vilka som bor i trakten som surfar här men själv har man ju en rätt vanlig kärra så det är nog svårt för andra att känna igen mig. Lätt att känna igen är iaf "Stephans" underbara Alpina , har sett den alltför många gånger på McD..... :)) Mvh Anders S. |
|
Aldric |
Ok, THAT DOES IT! *beställer GENAST en BMWPower framrutestreamer* |
| Aldric: Det är bättre än "Evil Dennis" i alla fall :) Tror det får bli ett litet klistermärke under höger baklykta. Ska vi beställa tillsammans för billigare frakt tycker du? | |
| Kan inte alla måla ett vitt kors på motorhuven? | |
|
Mosse: låter som en lysande ide. så kan alla polis helikoptrar oxå lätt avgöra om de är en bmw dom ser på motorvägen i 180. Bmw har stjärnan under huven. |
|
Aldric |
Haglund2306: Det var inget fel på Evil Dennis, jag ångrar än idag att jag pillade bort den streamern .. jag får skylla på Birgitta, även om det är orättvist ;) |
|
Hehe, lite " sekt " varning på den här tråden!! : ) //B |
|
|
ehh.... kom igen nu.... nåt måste vi ju komma på..... Tänk om "BMW power crew" var rika då kunde dom ju sponsra alla med ett litet klister märke med Bmw power loggan på som man kunde klistra på på bilen :) Jag menar loggan är ju inte direkt ful eller?? Tobias: jag såg jag hade skrivit fel.... Men men... jag har fått klagomål på att jag skriver inlägg i varje svar så jag struntade i att göra ett till :) |
|
|
deejaywasp: det finns dekaler på shopen från 25kr +frakt vilket är nästan vad 3liter bensin kostar.:))kunde inte låta bli |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.