|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
| Någon som vet vad iR kan stå för? Det står så i mit reg. bevis.. | |
|
Import? /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
|
Nope, den är svensksåld. Bmw 325iR |
|
|
Har inte det här diskuterats innan? Jag tror att det står för att han som skrev ut regbeviset från början antingen såg fel, eller att han tryckt på fel knapp. R-et ska vara ett K. Det är min teori. :) |
|
|
Roadster kanske ;-) Det är ju en cabbe du har... /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
| jo, vi hade diskutionen innnan, i en annan tråd som handlade om något helt annat, tänkte att någon kanske vet som inte läste den tråden. Roadster känns mer som tvåsitsig sportvagn och inte fyrsitsig taklös manick. .. hehe | |
|
Hette dom iK -89? Skippade dom inte det extra K:et till -89:orna? /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
|
Rullstol? -=$¤CimmenpoweR¤$=- Ägare till 490 friska BMW hästar! Länk |
|
| bmw_m6: Han sa ju att den var fyrsitsig! Eller det kanske finns fyrsitsiga rullstolar? Borde den inte hetat iP i så fall eftersom den har motor? Permobil? | |
| Ja, eller Rullator, Respirator kanske.. Något mer seriöst förslag ? =) | |
| Haha ;) Pensionärsbuss kanske ;) ? | |
|
Det fanns 1998 11st 325ir-89 23st 325ir-90 och hela 48st 320ir-90 inreggade enligt Länk Så det måste vara meningen av BMW att regga dom på det viset anledningen kan kanske vara speciell utrustning på dom bilarna. MVH Stephan |
|
|
OKej. Den är inte så utrustad. Sänkt från fabrik tror jag Skinn, värme i sätena, dimljus. inte mkt.. |
|
|
du har inte funderat att skicka ett meil till bmw och fråga, det är mitt tips iaf. Skulle va kul å veta!! "Detta är dock min högst personliga åsikt" |
|
|
Jag kollade upp det där efter att vi pratat om det, och det var någon som skulle veta vad alla sådana beteckningar stod för. Det blev för sent ikväll, men jag ska ringa honom imorgon... Hoppas det är nåt fräckt... :) Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
| Race, såklart! :-) | |
| Urschysst Jeppe!!! Jäg väntar på ett svar med spänning!! Tur att bilen gick igenom ;) Var den nått skön å köra då ? hehe.. | |
|
Jodå, den kändes tight som sagt... "Experten" blev faktiskt också lite konfunderad... Ett "R" i modellbeteckningen har under några år används av BMW, då stod detta för "Rennsport". Bilar som fick denna beteckning ska tydligen ha varit kraftigt modifierade och vråltrimmade, och detta stämmer ju inte på din... Vet du vad det stod för modellbeteckning i Fahrzeugbriefet? Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
Vad tänkte jag nu på då? Den är ju svensksåld...! Sökandet på svaret går vidare... Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
| Vilket brief? Den var ju svensksåld | |
|
Kanske är en prototyp till en "Night Rider-BMW"? Sitter kanske en IR-sensor i grillen? ;-) Hmm..Kanske lite långsökt?! //H Bilen: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.