|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Stout: utmärkt idé. Detta är ju en mycket populär operation, så jag tror att många hade haft glädje av ett mektips :) Mvh Kalle H, BMW CS[syd]#5120 ____ Länk |
|
| Okej, ska göra en extra uppsättning kablar och dokumenterar dessa med bilder och text under "resans gång". | |
|
Hur går det Stout, har du monterat dit Face liften. Är jäkligt sugen på att få se dokumentationen på adaptrarna. Själv så får jag mina lampor nästa helg. Och då ska dom dit. Jag läääängtar på att få montera dit dom.' Hare /Wengen |
|
|
Jaaaaaa......Stout hur går det? Får mina i morgon, väntar med spänning....... Mr Skidmark SÄNK FORDONSSKATTEN FÖR DIESELBILAR Billigare Angel Eyes (snart på min oxå :)) |
|
|
:) Vänta inte på mig. Har inte riktigt tid att bygga nya kablar för tillfället och dokumentera med bilder. Men jag kan skriva en pinlayout så är det bara att sätta igång. På tisdag kan jag eventuellt ta lite bilder. |
|
| Är det någon mer som testat att bygga dessa kablar själv med tex hjälp av skrotade dator kablar, mina baklyktor och blinkers kommer nog i morgon så då tänkte jag montera rubbet, och har ingen bmw dealer på rätt många mils avstånd. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.