|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
E60 M5 kommer väl inte förrän 2005 eller är jag ute och cyklar? Om högprestanda kombi är "inne" vete sjutton, i sånt fall så är de som tycker det väldigt sent ute.... fast det är klart, det kanske är först nu som den stora marknaden förstår det roliga med att ha en bil som inte ser snabb ut men som är det. Jens |
|
|
Tror det stämmer som du skrev Gustav, M5T sålde nog bäst när det var ny. Har för mig att det var ca 450 st första året (92). Jens |
|
|
MrMarsupilami, om det är som årsmodell 2005 så kommer den väl redan på hösten 2004? Men eftersom det är M-bilar så vet man ju aldrig exakt vilken månad. De brukar ju alltid bli försenade när det är nya motorer... Har också hört rykten ifrån Tyskland om att vanliga E60 5-Serien redan kommer att börja levereras nu i sommar och visas i Genève. När BMW fick frågan på en presskonferens nyligen så svarade de att sommaren i Tyskland redan börjar i maj... /RS2 |
|
|
RS2: Det om nya femman är mer än ett rykte som jag förstått det. Hörde det på Top Gear om ja inte missminner mig. De sa att Mercedes haft väldigt stora framgångar med deras nya modeller och att de tagit över marknaden, därför vill bmw ta tillbaka den delen av maknaden så fort så möjligt. Därmed den tidigare releasen av E60. Bmw har stjärnan under huven. |
|
|
Tycker också det verkar som det är lite inne med "kombimodeller". Det är troligtvis en bra idé av BMW att göra en Touringmodell av nya M5. Något som skiljer BMW och Audi är väl att Audi alltid valt att göra sina allra värsta modeller i enbart kombiutförande, t ex RS2 och RS4. Lite märkligt att de skiljer sig åt så mycket när det gäller detta. Jag tycker själv att Audi's värstingar knäcker BMW =) |
|
| Kiekegaard: Knäcker i vadå? Antal drickabackar i bagaget? :) | |
|
"Jag tycker själv att Audi's värstingar knäcker BMW =)" C'mon, inte en chans. Håller med "acey":) ------ Länk Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.