|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
Dinod |
hej alla vart kan man köpa avgassystem till en m5 har någon köpt från kellens |
|
Titta på deras hemsida, där står pris mm. Länk //Schnitzer |
|
|
Auspuff Ferrita sport från kat monterat o bara gasa 10.000:- Ferrita Köping tel:0221-18070 |
|
|
Har du någon bild på ferritasystemet? Jag funderar på att köpa ett Kelleners-system till min 00:a, men det är dyrare ca: 14.000:- tror jag. Har ferrita åf i Göteborgstrakten? |
|
|
Sorry ingen bild,men lyssna med Ferrita om dom har, annars kann jag fota och försöka lägga in en bild. Ja i Kållered 031-7953070 |
|
|
Hr ferrita som kellener olika typer av system? Kellener har olika dämpare som låter olika mycket. Jag e på jakt efter dämpare oxå M-POWER!!!!!!!!! Länk |
|
|
Schweden Kreutze: Märkte du nån effektskillnad? Hur vart ljudet? Ryssen |
|
|
Varför inte ett Eisenman?? Låter mmmm på M3-95 och ZMcope skulle gärna få en provlyssning med ett på M5:an också! Kolla på www.xerius-racing.se ! |
|
| Jag hade nog gott på ett Eisenman system... lite dyrar dock... men ser bra ut... och låter nice. | |
|
Tror att det är Eisenmann som gör avgassystemen till Kelleners eller var det tvärt om? De låter i alla fall underbart på en M5:a!! |
|
|
Anders. Ferrita bygger efter dina önskemål. Länk |
|
ant |
precis. ferrita loppar ihop dämparna till just din bil. så du har rätt så stor valmöjlighet hos dom. ========== Länk |
| Eisenmann bygger Kelleners system. | |
Dinod |
hej jag ringde till ferrita och dom sa att tyska system inte passar det blir fel på katen vet fan men jag ska ta ferrita och dom i tyskland skulle posta en cd så att man kunde höra men har inte fått en ja ja mrn de blir ferrita han sms mig några bilder fan va snygt de va |
|
Kolla BMWM5.com, där finns det ljud-klipp på div system till e39 M5. Gjorde en sökning och fannd detta: Länk Jens |
|
|
Dinod, Sa han på Ferrita att tyska avgasssystem inte funkade på M5:an? Vilket jävla skitsnack! Vet han om att BMW:n kommer från Tyskland..... Om han anser sig behöva ljuga för att sälja sina avgassystem så ger jag inte mkt för deras avgassystem. Köp Kelleners, du blir nöjd och det finns inget på marknaden som låter bättre! Eisenmann låter nästan lika bra. |
|
Dinod |
fan va snällt jens och johan han sa att det inte skulle passa från katen för att deo vet inte va de sitter på och han sa att jag skulle sätta på sport katt på min m5 |
|
Sa han att du skulle köpa sportkat också? Eller sa han att ett tyskt system inte skulle passa på sportkat? |
|
Dinod |
han sa att det inte skulle passa på den katt bilen har men jah venta på cd från kellen så jag kan höra hur det låter |
|
Så han påstod att Kelleners system inte skulle passa på kattarna? Då är han antingen osedvanligt inkompetent eller en lurendrejare. :( Fö, har Kelleners sportkattar och grenrör om det är av intresse. Hittar jag ngt bra ljudklipp så lägger jag upp det och postar länken. |
|
T_J |
Ferrita är inte direkt kända för att ljuga om sina prylar och det behöver dom inte heller, dom är duktiga och säljer bra. Jag är nästan säker på att Dinod har missförstått killarna på ferrita eller vise versa. Jag tycker man ska vara försiktig med att såga olika företag offentligt på sånna här forum. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.