|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
| Hej vad tycker ni att man ska åka för bröllorpsbil???????? | |
|
750iL Highline //Schnitzer |
|
|
Lambo murcielago ;) Ska ni åka på sommaren så ska det ju vara en cab. Annars så ligger väl en 760 bra till. |
|
| Gifter sig gör man på sommaren och den enda bilen som är tänkbar är Excallibur. Eller hur det nu stavas... | |
|
jo det stämmer jag ska gifta mig på somaren en cab är ju gött |
|
viobebe |
Cadillac Eldorado Cab-1958 bättre blir det inte... |
| BMW 507 tycker jag! | |
| givetvis cadillac | |
|
Jag håller med Copy i detta fallet... En Excalibur Phaeton är helrätt! Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
| Håller med Copy och Jesperado. Dom bilarna är går inte av för hackor ;) | |
|
Helikopter4... ;-) Annars tycker jag att Porsche 356 passar bra med burkar på släp. /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
Tigerr |
BMW! :) Tigerr |
Agge |
M3 cab!!! Vad annars? MVH //Agge |
elof |
det finns väl bara ett alternativ igentligen......Messerschmidt (vet ej hur set stavas men ni fattar nog) |
|
En gammal hundkoja med 3st 25L oljefat på släp. Något udda men coolt. Annars är väl en bentley eller RR helt rätt. "Detta är dock min högst personliga åsikt" |
|
|
Har faktiskt åkt en Excalibur. Smäckmobil, säger jag, inget att rekomendera :) Som bröllopsbil hade en Z8 kanske inte varit helt fel ;) 507:an kan nog vara ganska knivig att få ta i. Annars en 3,0Cs? Öppet ska det ju vara på sommaren, det håller jag med ovanstående om! Mvh Kalle H, BMW CS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
E30 325 -88 (med kat) ?? |
|
|
Excalibur är skräp, jag har kört några stycken så det kan jag hålla med om. Men utseendet tycker jag passar kanon för att lämna kyrkan med en ny kärring i... Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
En Rolls Royce- eller Bentley-cabbe är ståndsmässigt vid sommarbröllopp! Brukar finnas firmor som hyr ut sådana för speciella tillfällen, om man nu inte har en egen i garaget! ;o)) Vid vinterbröllopp tycker jag nog att en slädtur med mängder av tjocka päls-fällar är mest passande! Mvh |
|
|
E36 Cab helst med 6a som mullrar... =) //Cosmos "Borrows My Wallet" E28 Registret #160 |
|
|
6a som mullrar...????????? Det är ju bara en halv motor. Zaharald |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.