|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Håller med Z3c 4 ever, svarta till shadowline och kromade till chromeline. | |
|
Krom , gärna med kromade ribbor !! Ser exklusivt och snyggt ut ... enl. min mening . MVH TONY ///M3 |
|
Scheckheft |
Hej, är på G att köpa en 740 Shadowline. Men jag ska byta till nya kromgrillen + kromlisten på bagageluckan. Ger bilen ett mer elegant utseende :). /Scheckheft Länk |
|
Ni som funderar på att lacka era chromade till svarta, gör som jag... Jag har en shadowline och det enda silvriga eller chromade på den är låsen och njurarna... Då jag vill ha den så "clean" som möjligt har jag funderat på atty måla njurarna mattsvarta, vilket jag även sagt på forumet. MEN, ett foto med kameran, snabb behandling i photoshop fick mig att ändra åsikt! Bilens identitet försvann. Testa gärna digitalt innan ni gör nåt man får ångra sen.. _____________________ #232 i E28 registret Länk Länk Det går att ha kul med en snik-modell !!! |
|
|
jäv*a fin bil du har iaf! om de e den på bilden så rekomenderar jag nog svarta! 323iM |
|
|
Dandelue: du har ju den bredda njurar och dom är svarta har du nån bild så maila mig! MvH Bmw 4-ever Länk |
|
|
Kromat galler för fan. Du ska väl inte åka runt med myggnät i fronten Spinner som få |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.