|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Ok, en helt fruktansvärt onödig fråga men jag har lixom alltid undrat vad alla andra tycker, om det över huvudtaget finns några fler än jag och E30poppe som tycker att det ska va kromade njurar. So folks; Kromat eller svart (eller valfri färg då...) i fronten? *it´s better to burn out than fade away* Länk | |
|
Beror på hur bilen ser ut i övrigt, men jag tycker nästan alltid det blir snyggare med svarta njurar! Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
bMwE36 |
Tycker helt klart kromade, helst med kromade ribbor oxå!! Svarta överlåter jag till raggarna... |
|
Beror på hur bilen ser ut i övrigt. Min bil ser konstig ut med kromade njurar så jag använder svarta. bMwe36: om alla som körde med svarta njurar skulle vara raggare så skulle typ 60% av alla bmwägare vara det så du har nog fel. |
|
|
Tycker det beror på vilken färg bilen är... funderar på att köpa kromade ribbor till min silvriga bil.. ------- Finns på icq: 60288954 "BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den" |
|
|
Personligen är jag för tillfället inne i en "kromperiod"... Men som sagt, på en del bilar passar det bara inte och då är det helt ok med svarta njurar. /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
MrSerious |
Kromade ser bäst ut, svarte ger ett något "billigt" intryck. |
MrSerious |
*svarta |
|
Beror på bilen i övrigt. På de flesta tycker jag dock att kromade njurar är snyggast. Mvh Kalle H, BMW CS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
Jag tycker att det är snyggt med svarta njurar, men då måste bilen vara sänkt och ha större fälgar. //Schnitzer |
|
|
Shadowline - svarta Chromeline - kromade Annars ser det ut att någonting inte stämmer _________ More power! Vill ha kompressor jag med! Länk |
|
|
svarta njurar helt klart, smälter in med restan av fronten. Men om man inte stylar resten av bilen kan det kvitta. exempel: inte lönt att köpa m3 speglar när resten av bilen är orginal, fult bara mk |
|
| Jag har en svart bil... så jag säger svart.... så jag måste fixa det till min bil... | |
|
Har svarta njurar på min E34 som är svart och det passar bra..hade inte sett snyggt ut med kromade,när allt annat i fronten är mörkt(Mörka framlampor+blinkers) //Roger ----- Länk |
|
| Håller i stor sett med "Z3c 4 ever!". Fast det säkert finnas undantag även då... | |
|
Tycker bättre om krom. //Robban BMW CS #4729 Länk |
|
|
Jag lackade grillen på min 328:a i bilens färg + ögonlock.(Technoviolett). Det blev kanon snyggt. "BMW make the world faster" |
|
|
Beror på färgen,E30n har svarta,hela bilen är svart. E36an i ljusblå färg har kromade,tycker att det passar där. För övrigt så är det skitsnyggt med svarta på gul(snygg på E36) bil,ser lite rått ut. I mitt tycke så är det snyggare med crome på ljusa färger,svart på mörka(undantaget gult) För att ytterligare komplicera det så är det snyggt med crome på större karosser och större njurar oavsett färg,ser lite B ut med svart på en 7serie,passar sig ej där. Henrik |
|
|
... svart känns sportigare och lite brutalare tycker jag. Vill du däremot ha en exclusive look ska det ju klart vara chrom. Jag är nöjd med mina svarta i alla fall! Danne - H U M A N R A G E - Länk |
|
|
Eftersom det ändå är jag som startat den här smarta tråden kan jag väl fråga om en till smaksak som jag själv inte tycker är värd att ta "ny" plats i forumet; Jag ska bygga om min M3-front lite vilket gör att det blir mer hål, vilket innebär mer galler. Nu undrar jag vad som ni tror kommer se bäst ut; kromat eller svart galler? Njurarna är f.ö. kromade... *it´s better to burn out than fade away* Länk |
|
| som många säger så spelar det roll hur bilen förövrigt ser ut men gillar chrome, det ser "tyngre" ut ;) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.