|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Hej! undrar vilka fälgar som sitter skönast på en 7ser? har funderat på rondellfälgar sån y design el va d kallas. passar det bra? vill ej ha för sportigt ,någon som har andra förslaG? | |
|
Absolut snyggast är 20" Alpina tycker jag inget slår dom men även 18" krysseker och 18" M-Paralell är fina. MVH Stephan |
|
Scheckheft |
Hej, får väl gratulera till bilen. Hade själv parallelleker - de var snygga. Alpina är snygga men fruktansvärd dyra. Y design är också OK. /Scheckheft Länk |
Scheckheft |
radialeker, hade jag, inget annat. /Scheckheft Länk |
|
Alpina är snyggast på E38 tycker jag. Y-design passar också bra. BBS RC passar på alla BMW ;) Mvh Kalle H, BMW CS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
tjenare tackar! paralelleker altså hur ser det ut? alpina känns lite sportigt Y gillar jag..vad kostar dom? du scheckheft jag köpte 728 hehe..jag vet va du tycker men d fick ju fixa hela bilen åt mig sen så e det min första bil=)) kanske inte så bra att köpa den tyngsta 740 med alla tillbehör men det kommersen, jag e låst på E38 tycker det e den finaste bilen lätt ;) |
|
|
ok radialeker, syns dom på din blåa 740? |
|
|
Pappa har 18" Speedline Split på sin... Helt ok. Fast de fälgarna är ju inte heller gratis direkt... /Johan [CUL8ER] |
|
|
Två bilder på M-Paralell Länk Länk MVH Stephan |
|
|
Jag har M parallel spoke 37 m. polerad kant och sida på min. Iofs. en E32 men du ser hur de ser ut ivf. Bild på länken längst ner. Det finns annars en bra Isländsk sida med hela BMW sortimentet på :Länk Mvh. Patric Länk |
|
|
aa d där va snyggt faktist :) |
|
Bimmer7er |
BBS eller Alpina såklart, det skall vara 20" på en E38a ;) Allt annat ser "pluttigt" ut på en så pass stor kaross. Japp så ere. /// Bimmer7er |
|
hmmm funderar på paralell el rondel y får se.. tack för all hjälp mvh:) |
|
|
Hej! Jag håller med Stephan735i; 20" Alpina. Mvh Magnus Finns det andra bilar än BMW!? |
|
|
så snyggaaa...så dyraaaaaa..hehe kan manhitta sånt här beg? till bra pris? |
|
|
Satsa på 20" Alpina, man brukar se annonser för kompletta hjul i bra skick för runt 25.000 kr, har du råd med det har du en av världens snyggaste bilar. Dyrt bara när man skall ha nya däck. BMW 7er-Burnouts is for wannabees! BMW CS #5139 |
|
|
Jag håller med att 20" är fett! Om E38an är sänkt så kan jag rekomendera HAMANN DESIGN PG 18" eller större. Den blir brutalt grym med dom djupa fälgarna och spegel polerade ringarna. Inte gratis men brutalt grymt :) kolla mer här Länk |
|
|
E39 M5 fälgar gör sig grymt bra på E38.. / Andreas |
|
|
Alpina. 20" brukar sitta bra. :) Mvh Anders S. |
|
|
Titta här 20" Aplina 1: Länk 2: Länk 20" BBS Länk 20" ??? Länk 19" Breyton Länk Det är bara att gå in på www.cardomain.com och söka på 7-er och E38 så hittar ni massor med fälgförslag. Ovanstående är lite feta grejer! /Per... Vill ha 20" Alpina NUUUUUUUUUU!!!!! |
|
|
Titta här 20" Aplina 1: Länk 2: Länk 20" BBS Länk 20" ??? Länk 19" Breyton Länk Det är bara att gå in på www.cardomain.com och söka på 7-er och E38 så hittar ni massor med fälgförslag. Ovanstående är lite feta grejer! /Per... Vill ha 20" Alpina NUUUUUUUUUU!!!!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.